Power Point-та жұмыс істеу

 

 

САБАҚ ЖОСПАРЫ

ТИТУЛ БЕТІҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ
ТАҚЫРЫП: 

 

Базалық құзыреттілік:
Power Point-та жұмыс істеуОқу іскерлігі
Пән: Құрамды құзыреттілік:
Информатика ҮЙРЕТУ
Сынып:8 «а»  
Оқытушы:Power Point деген не? терезесінің элементтері, көшіру, қиып алу, қою, болдырмау амалдары, пішімдеу қатарының элеметтері, тізімідердің түрлер….

 

Мухаметжанова Ж.С.
Дидактикалық деңгей/категория:жоғарыМақсатты әлеуметтендіру
Оқу орны:
Балқаш, №15 ЖББ қазақ орта мектебі
Базалық оқулық  
8-сынып оқулығы

Авторлары: Н.Т. Ермеков, В.А. Криворучко

 
Сабақ мазмұны:  
Excel –де диаграммалар құрастыру, диаграммалардың түрлері, стандарттық диаграммаларды тұрғызудың жолдары, өзқосынды функциясының қызметі……. 
  
 

 

 

 

Бірінші деңгей – БІЛІМДЕР

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – бірінші деңгейЕтістікНемен әрекеттеседі
1.00 Білім

 

1.10 Нақты мәліметтерді білу1.11 Терминологияны білуАнықтау, меңгеру, айыра алу, еске түсіру, танып білуСөздік, түсініктер, терминология, мән, анықтамалар, байланыстар, элементтер
1.     Еске түсір.

Өткен сабақты еске түсір. Sin Kaz оқулығындағы 9 модуль тапсырмаларын орында.

Екінші деңгейТҮСІНУ

Таксономия  – екінші деңгейЕтістікНемен әрекеттеседі
2.00 Түсіну

 

2.10Айналдыру, көшіру, өз сөзімен білдіру, иллюстрациялау, дайындау, оқу,  ұсыну, өзгерту, басқа түрде жазу, қайта құру, көрсетуМаңыздылық, үлгі, анықтамалар, абстракциялау, ұсыну, сөздер, фразалар.
1.   Оқу

Sin Kaz оқулығындағы 10 модульды, тиімді «Оқудың тәсілдерін қолдану» техникасын қолдану арқылы Power point-та жұмыс істеу. Көрмелерді әзірлеу тақырыбын оқы?

 

2. Басқа түрде жазу.  

Power Point программасындағы Пішім үстеліндегі элементтерді «Ежелгі египет грамотасы»техникасын қолданып, пиктограммалар арқылы жазып ал.

Үшінші деңгей — ҚОЛДАНУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – үшінші деңгейЕтістікНемен әрекеттеседі
3. Қолдануқолдану, жалпылау, байланыс орнату, таңдау, дамыту, ұйымдастыру, пайдалану,  жетекшілікке алу, қайта өзгерту, топтастыруҚағидалар, заңдар, қорытындылар, эффекттер, әдістер, теориялар, абстракциялар, жағдайлар, жалпылау, үрдістер, феномендер, тәсілдер
1. Толтыру.

`SinKaZ` электрондық оқулықтағы 10 модульды талдай отырып, Power Pointқа  ақпарат  енгізу амалдарын денотатты баған арқылы толтыр(қосымша1)

2.    Қолдану.

Оқу іскерлігін қалыптастыру үшін, өз бетіңше 10 модульды қолданып, ондағы электрондық 10 тапсырманы орында.

3.     Жетекшілікке алу.

Көрмелерді енгізу амалдарын жетекшілікке ала отырып, мына тапсырманы Power Point-та орында. (қосымша2)

Төртінші деңгей —  ТАЛДАУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – төртінші деңгейЕтістікНемен әрекеттеседі
Талдау

 

4.10 Элементтерді белгілеуДәлелдеу, идентификациялау, топтастыру, айыра алу, шығару, категориялауЭлементтер, гипотезалар, қорытындылар, фактілерді белгілеу, дәлелдер, қасиеттер
1. Дәлелде.

Адам ақпаратты сақтайды, жеткізеді, өңдейді… Осы анықтаманы жазып алып,  бүгінгі жаңа тақырыппен мысалдар келтіріп дәлелде.

 

Бесінші деңгей – СИНТЕЗ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – бесінші деңгейЕтістікНемен әрекеттеседі
Синтездеу

 

5.10 Өз шығармасын жасауЖазу, айту, жасау, беру, модификациялау, құжаттауҚұрылым, модель, жетілдіру, жоба, жұмыс, жалпылау, күш, ерекше фактілер, шығарма
5.20 Әрекеттер жоспарын әзірлеуҰсыну, жоспарлау, жасау, жобалау, модификациялауЖоспар, міндеттер, спецификация, сызбалық фактілер, операциялар, тәсілдер, шешімдер, құралдар
 Сенің шағын кәсіпкерлік компьютерлік орталығын  бар делік. Онда сен Power Point программасын қолданып әр түрлі көрмелер (слайдар) дайындайсың. Сол мүмкіндікті қолдана отырып, қаламыздың 75 жылдығына арнап презентация дайында.  Соның бір үлгісін жасап, көршіңмен алмас.

Алтыншы деңгей – БАҒАЛАУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – алтыншы деңгейЕтістікНемен әрекеттеседі
 Бағалау6.10 Ішкі сынауПайымдау, дәлелдеу, бағалау, шешуАнықтылық, қателіктер, дұрыстық, есептеулер, сщфизмдер, анықтылық дәрежесі
6.20 Ішкі сынауПайымдау, дәлелдеу, шоғырландыру, салыстыру, стандарттау, бағалау, ұсынуМақсат, құралдар, тиімділік, экономика, пайдалылық, альтернатива, әрекеттер жоспары, СТАНДАРТТАР, ТЕОРИЯЛАР, ЖАЛПЫЛАУЛАР
Сен анаңның не апаңның туған күніне құттықтау көрмесін жасап ұсын,  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЛАССИФИКАТОРҰЙЫМДАСТЫРУ
Оқу тапсырмасыБЛУМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей)Уақыт минуттардаҰйымдастыру түрібағалау түрі
Сабақтың жалпы уақыты:45
1Ұйымдастыру, хабарлау 2 минЖаппай
21.     Еске түсір.

Өткен сабақты еске түсір. Sin Kaz оқулығындағы 9 модуль тапсырмаларын орында

1.102 минЖеке жұмыс
31.   Оқу

Sin Kaz оқулығындағы 10 модульды, тиімді «Оқудың тәсілдерін қолдану» техникасын қолдану арқылы Power point-та жұмыс істеу. Көрмелерді әзірлеу тақырыбын оқы?

2.106 минЖеке жұмыс
42. Басқа түрде жазу.  

Power Point программасындағы Пішім үстеліндегі элементтерді «Ежелгі египет грамотасы»техникасын қолданып, пиктограммалар арқылы жазып ал.

2.203 минТалдау
51. Толтыру.

`SinKaZ` электрондық оқулықтағы 10 модульды талдай отырып, Power Pointқа  ақпарат  енгізу амалдарын денотатты баған арқылы толтыр(қосымша1)

3.103 минТалдау
62.   Қолдану.

Оқу іскерлігін қалыптастыру үшін, өз бетіңше 10 модульды қолданып, ондағы электрондық 10 тапсырманы орында.

3.205 минҚабылдау,талдау
72.                Жетекшілікке алу.

Көрмелерді енгізу амалдарын жетекшілікке ала отырып, мына тапсырманы Power Point-та орында. (қосымша2)

3.303 минЖеке жұмыс
81. Дәлелде.

Адам ақпаратты сақтайды, жеткізеді, өңдейді… Осы анықтаманы жазып алып,  бүгінгі жаңа тақырыппен мысалдар келтіріп дәлелде.

 

4.103 минЖеке жұмыс
9Сенің шағын кәсіпкерлік компьютерлік орталығын  бар делік. Онда сен Power Point программасын қолданып әр түрлі көрмелер (слайдар) дайындайсың. Сол мүмкіндікті қолдана отырып, қаламыздың 75 жылдығына арнап презентация дайында.  Соның бір үлгісін жасап, көршіңмен алмас.5.105 минЖеке жұмыс
10Сен анаңның не апаңның туған күніне құттықтау көрмесін жасап ұсын,  6.206 минЖеке жұмыс
10 қолдану2 минТүсіндіру,талдау
9 Көрсету2 минМұғалімнің бағалауы
10  3 минПікір алмасу,өзін-өзі бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

САБАҚТЫҢ НӘТИЖЕСІ
Оқушылардың журнал бойынша реттік нөмірі123456789101112131415
Қандай деңгейдің тапсырмасы сабақта толық көлемде орындалды
Сабақта алған бағасы