Power Point-та жұмыс істеу

30

 

 

САБАҚ ЖОСПАРЫ

ТИТУЛ БЕТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ
ТАҚЫРЫП:  

 

Базалық құзыреттілік:
Power Point-та жұмыс істеу Оқу іскерлігі
Пән:   Құрамды құзыреттілік:
Информатика ҮЙРЕТУ
Сынып: 8 «а»    
Оқытушы: Power Point деген не? терезесінің элементтері, көшіру, қиып алу, қою, болдырмау амалдары, пішімдеу қатарының элеметтері, тізімідердің түрлер….

 

Мухаметжанова Ж.С.
Дидактикалық деңгей/категория: жоғары Мақсатты әлеуметтендіру
Оқу орны:
Балқаш, №15 ЖББ қазақ орта мектебі
Базалық оқулық    
8-сынып оқулығы

Авторлары: Н.Т. Ермеков, В.А. Криворучко

 
Сабақ мазмұны:    
Excel –де диаграммалар құрастыру, диаграммалардың түрлері, стандарттық диаграммаларды тұрғызудың жолдары, өзқосынды функциясының қызметі…….  
   
 

 

 

 

Бірінші деңгей – БІЛІМДЕР

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – бірінші деңгей Етістік Немен әрекеттеседі
1.00 Білім

 

1.10 Нақты мәліметтерді білу 1.11 Терминологияны білу Анықтау, меңгеру, айыра алу, еске түсіру, танып білу Сөздік, түсініктер, терминология, мән, анықтамалар, байланыстар, элементтер
1.     Еске түсір.

Өткен сабақты еске түсір. Sin Kaz оқулығындағы 9 модуль тапсырмаларын орында.

Екінші деңгейТҮСІНУ

Таксономия  – екінші деңгей Етістік Немен әрекеттеседі
2.00 Түсіну

 

2.10 Айналдыру, көшіру, өз сөзімен білдіру, иллюстрациялау, дайындау, оқу,  ұсыну, өзгерту, басқа түрде жазу, қайта құру, көрсету Маңыздылық, үлгі, анықтамалар, абстракциялау, ұсыну, сөздер, фразалар.
1.   Оқу

Sin Kaz оқулығындағы 10 модульды, тиімді «Оқудың тәсілдерін қолдану» техникасын қолдану арқылы Power point-та жұмыс істеу. Көрмелерді әзірлеу тақырыбын оқы?

 

2. Басқа түрде жазу.  

Power Point программасындағы Пішім үстеліндегі элементтерді «Ежелгі египет грамотасы»техникасын қолданып, пиктограммалар арқылы жазып ал.

Үшінші деңгей — ҚОЛДАНУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – үшінші деңгей Етістік Немен әрекеттеседі
3. Қолдану қолдану, жалпылау, байланыс орнату, таңдау, дамыту, ұйымдастыру, пайдалану,  жетекшілікке алу, қайта өзгерту, топтастыру Қағидалар, заңдар, қорытындылар, эффекттер, әдістер, теориялар, абстракциялар, жағдайлар, жалпылау, үрдістер, феномендер, тәсілдер
1. Толтыру.

`SinKaZ` электрондық оқулықтағы 10 модульды талдай отырып, Power Pointқа  ақпарат  енгізу амалдарын денотатты баған арқылы толтыр(қосымша1)

2.    Қолдану.

Оқу іскерлігін қалыптастыру үшін, өз бетіңше 10 модульды қолданып, ондағы электрондық 10 тапсырманы орында.

3.     Жетекшілікке алу.

Көрмелерді енгізу амалдарын жетекшілікке ала отырып, мына тапсырманы Power Point-та орында. (қосымша2)

Төртінші деңгей —  ТАЛДАУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – төртінші деңгей Етістік Немен әрекеттеседі
Талдау

 

4.10 Элементтерді белгілеу Дәлелдеу, идентификациялау, топтастыру, айыра алу, шығару, категориялау Элементтер, гипотезалар, қорытындылар, фактілерді белгілеу, дәлелдер, қасиеттер
1. Дәлелде.

Адам ақпаратты сақтайды, жеткізеді, өңдейді… Осы анықтаманы жазып алып,  бүгінгі жаңа тақырыппен мысалдар келтіріп дәлелде.

 

Бесінші деңгей – СИНТЕЗ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – бесінші деңгей Етістік Немен әрекеттеседі
Синтездеу

 

5.10 Өз шығармасын жасау Жазу, айту, жасау, беру, модификациялау, құжаттау Құрылым, модель, жетілдіру, жоба, жұмыс, жалпылау, күш, ерекше фактілер, шығарма
5.20 Әрекеттер жоспарын әзірлеу Ұсыну, жоспарлау, жасау, жобалау, модификациялау Жоспар, міндеттер, спецификация, сызбалық фактілер, операциялар, тәсілдер, шешімдер, құралдар
  Сенің шағын кәсіпкерлік компьютерлік орталығын  бар делік. Онда сен Power Point программасын қолданып әр түрлі көрмелер (слайдар) дайындайсың. Сол мүмкіндікті қолдана отырып, қаламыздың 75 жылдығына арнап презентация дайында.  Соның бір үлгісін жасап, көршіңмен алмас.

Алтыншы деңгей – БАҒАЛАУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – алтыншы деңгей Етістік Немен әрекеттеседі
 Бағалау 6.10 Ішкі сынау Пайымдау, дәлелдеу, бағалау, шешу Анықтылық, қателіктер, дұрыстық, есептеулер, сщфизмдер, анықтылық дәрежесі
6.20 Ішкі сынау Пайымдау, дәлелдеу, шоғырландыру, салыстыру, стандарттау, бағалау, ұсыну Мақсат, құралдар, тиімділік, экономика, пайдалылық, альтернатива, әрекеттер жоспары, СТАНДАРТТАР, ТЕОРИЯЛАР, ЖАЛПЫЛАУЛАР
Сен анаңның не апаңның туған күніне құттықтау көрмесін жасап ұсын,  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЛАССИФИКАТОР ҰЙЫМДАСТЫРУ
Оқу тапсырмасы БЛУМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей) Уақыт минуттарда Ұйымдастыру түрібағалау түрі
Сабақтың жалпы уақыты: 45
1 Ұйымдастыру, хабарлау   2 мин Жаппай
2 1.     Еске түсір.

Өткен сабақты еске түсір. Sin Kaz оқулығындағы 9 модуль тапсырмаларын орында

1.10 2 мин Жеке жұмыс
3 1.   Оқу

Sin Kaz оқулығындағы 10 модульды, тиімді «Оқудың тәсілдерін қолдану» техникасын қолдану арқылы Power point-та жұмыс істеу. Көрмелерді әзірлеу тақырыбын оқы?

2.10 6 мин Жеке жұмыс
4 2. Басқа түрде жазу.  

Power Point программасындағы Пішім үстеліндегі элементтерді «Ежелгі египет грамотасы»техникасын қолданып, пиктограммалар арқылы жазып ал.

2.20 3 мин Талдау
5 1. Толтыру.

`SinKaZ` электрондық оқулықтағы 10 модульды талдай отырып, Power Pointқа  ақпарат  енгізу амалдарын денотатты баған арқылы толтыр(қосымша1)

3.10 3 мин Талдау
6 2.   Қолдану.

Оқу іскерлігін қалыптастыру үшін, өз бетіңше 10 модульды қолданып, ондағы электрондық 10 тапсырманы орында.

3.20 5 мин Қабылдау,талдау
7 2.                Жетекшілікке алу.

Көрмелерді енгізу амалдарын жетекшілікке ала отырып, мына тапсырманы Power Point-та орында. (қосымша2)

3.30 3 мин Жеке жұмыс
8 1. Дәлелде.

Адам ақпаратты сақтайды, жеткізеді, өңдейді… Осы анықтаманы жазып алып,  бүгінгі жаңа тақырыппен мысалдар келтіріп дәлелде.

 

4.10 3 мин Жеке жұмыс
9 Сенің шағын кәсіпкерлік компьютерлік орталығын  бар делік. Онда сен Power Point программасын қолданып әр түрлі көрмелер (слайдар) дайындайсың. Сол мүмкіндікті қолдана отырып, қаламыздың 75 жылдығына арнап презентация дайында.  Соның бір үлгісін жасап, көршіңмен алмас. 5.10 5 мин Жеке жұмыс
10 Сен анаңның не апаңның туған күніне құттықтау көрмесін жасап ұсын,  6.20 6 мин Жеке жұмыс
10   қолдану 2 мин Түсіндіру,талдау
9   Көрсету 2 мин Мұғалімнің бағалауы
10     3 мин Пікір алмасу,өзін-өзі бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

САБАҚТЫҢ НӘТИЖЕСІ
Оқушылардың журнал бойынша реттік нөмірі 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Қандай деңгейдің тапсырмасы сабақта толық көлемде орындалды
Сабақта алған бағасы