Оқыту бағдаршамы

59

Оқыту бағдаршамы

 

 

Негізгі мәселелері, талдау сұрақтары Құзыреттілікті қалыптастыруға бағдарланған тапсырмалар.Әдістемесі, технологиясы.
 

1. Ыбырай Алтынсарин – оқулық авторы.

Ыбырай өлеңдерінің тақырыбы, көркемдік әлемі

 

2. Ыбырай – шағын әңгіме шебері.

3. Ыбырай – қазақ балалар әдебиетінің атасы.

 

 

 

 

 

 

4. «Ыбырай – көрнекті прозашы» деген пікірмен келісесің бе?

5. Қалай ойлайсыңдар, Ыбырай әңгімелерінің бүгінгі күн өміршеңдігі бар ма?

 

 

6. Топтастыру стратегиясы

 

 

7. «Мен үшін…» өз ой – пікіріңді білдір.

 

 

 

 

8. Үйге:

 

  1. «Қазақ хрестоматиясына» енген шығармаларын топтастырып, тәрбиелік мәнін дәлелдеңдер.
  2. Ыбырай өлеңдерінің тақырыбын, көркемдік әлемін ашып, дәлелдеңдер. Кесте түрінде топтастырыңдар, бір арнаға жинақтаңдар, қорғаңдар.

 

  1. Модель құрастырыңдар:

Тақырыптары, көтерген мәселелері, философиялық түйіндер, даналық, нақыл сөздері.

  1. Модель құрастырыңдар:

Атасы Балғожа бидің ықпалы, мақсатын айқындау, ағартушылық – демократтық көзқарасы.

Шарттары: тәрбие мәселесіне және еңбек тақырыбына арналған шағын әңгімелерін талдау, саралау;

Өздерің таңдап алған әңгімелерден даналық, нақыл сөздерді теріп алыңдар немесе қорытынды шығарып, ой түйінін келтіріңдер.

 

  1. бір – біріңнен ( қарсылас топтан) интервью алып, оны ортаға салуға сұрақтар әзірлеңдер. Пікірлеріңді білдіріңдер.
  2. Ақын әңгімелерінде атап көрсетілген адамдық қасиеттердің болашақтағы өміріңе қажеті бар ма? Осы мәселе айналасында ой толғаңдар. Пікірлеріңді жинақтап, сыныптағы білім қоржынына салыңдар.

 

 

  1. Ыбырай әңгімелеріндегі адамгершілік қасиеттерді топтастыру.
  2. Ыбырай әңгімелері арқылы неге үйрендім? Топтастыру.

 

  1. Мен үшін Ыбырай атаның әңгімелерінің тәрбиелік мәні зор…
  2.  Ыбырай атаның арманына біздер жетіп отырмыз…
  3. «Ғылым – жанып тұрған шырақ», — дегендей… ойды жалғастыр.

 

1.      «Қазақ арасынан шыққан тұңғыш кемеңгер» тақырыбына эссе жазу.

2.      «Ыбырай және болашақтағы қазақ мектебі» тақырыбына пікір таласын жүргізуге сұрақтар әзірлеп келіңдер.