Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөлу. Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыруды ұйымдастыру.

Қысқа мерзімді жоспар

БЛУМ таксономиясы

Күні-уақыты10  сынып         
Сабақтың тақырыбыБеттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөлу.

Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыруды ұйымдастыру.

 

Жалпы мақсатыМәтіндік редакторда бетке, бағанға бөлуді орнатудың не үшін керектігін түсіну.

Бетті, бағанды бөлуді тәжірибе жүзінде орындай білу.

Оқу нәтижелеріОқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастырады.

АКТ-мен жұмыс істеу барысында оқушылардың компьютермен жұмыс істей біледі. Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөледі.

Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыра алады.

Түйінді идеяларMicrosoft  Word –та беттердің бір-бірінен бөлуді, бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыруды үйренеді;

 

Жаттығулар

 

 

1) «Ия-жоқ» альтернативті тест алу

2) «Диалогтық оқыту» сұрақ-жауап

3) «Топпен жұмыс …» постер қорғау

4) «Деңгейлік тапсырмалар . . . »    компьютермен жұмыс

5)  «Ыстық орындық»  сұрақ жауап

6)   «Сөзжұмбақ» шешу

Қолданылатын әдіс -тәсілдер1.СТО,

2. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.Диалог.

3. АКТ.

4.  Жас ерекшеліктеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беру.

5.  Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

6.  Талантты және дарынды балаларды оқыту.

7. Оқуды бағалау

Ресурстар (дерек көздері)Информатика оқулығы, Интернет желісі
Сабақтың барысы

 

 Мұғалім жазбасы:

І кезең.  Ұйымдастыру. 

v  Псхиологиялық дайындық. Оқушылармен шеңбер құрып бүгінгі күнге бір-біріне жақсы тілектер айту.

v  Топқа бөлу. 1,2,3 топ фигуралар арқылы топқа бөлу.

Әр топтан топ басшы, хатшы, таймкипер сайлау.

(3 мин)

 

 

 

 

(2 мин)

 

 

кезеңМұғалімнің әрекетіОқушының іс — әрекетіБағалауМинут
Білу1. Үй тапсырмасын сұрау

«Ия-жоқ» алтернативті тест алу ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеремін. Әр топқа тест сұрақтарын таратып беремін. Олар дұрыс болса ия, бұрыс жауапқа жоқ деп жауап береді

Әрбір сұрақтарға оқушылар жауап беру арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді және балл жинайды.  Оқушылар жауап беру кезінде сыни тұрғыдан ойланады.Критерий бойынша бағалау (0-10 балл аралығында) есептеледі.

 

Топ басшылары өз топ мүшелерін бағалап отырады.

5 минут
ТүсінуДиалогтық оқыту сұрақ-жауап

Үй тапсырмасын қорытындылау.

Әр топ бір –біріне өткен сабақ  бойынша сұрақтар қояды.(0-5 балл) аралығында бағаланады.

 

5 мин
ҚолдануІІ кезең. Жаңа тақырыпты түсіндіру

а) Топпен жұмыс …»

«Беттің белгіленуі, бет түсі, беттерді бір-бірінен бөлу.

Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыруды ұйымдастыру»

тақырыбына біраз түсінік беру, кітаппен жұмыс әр топ постермен жұмыс жасайды. Әр топқа жеке-жеке тапсырма беру

Оқушылар диалогқа түседі.

Әр топ оқушылары өз постерін (тақырыптарын) қорғайды. Қосымша сұрақтарға жауап береді

(0-5 балл) аралығында бағаланады.

 

 

 

 

10 мин
Талдау«Деңгейлік тапсырмалар » жаңа сабақты түсіндіріп, деңгейлік тапсырмалар беремін.

 

Оқушылар компьютерде отырып орындайды.  Берілген уақыт ішінде деңгейлеріне қарай үш тапсырманың біреуін, екеуін немесе толығымен орындайды.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша оқушы өзін-өзі бағалайды.

Тапсырма толық орындалған жағдайда 3  балл қойылады.

(1-3)балл аралығында

Бір тапсырма 1 балмен есептеледі.

 

(2 мин)

 

 

 

 

(5 мин)

 

 

 

 

ЖинақтауСергіту сәті

«Ыстық орындық» ойын арқылы оқушылардың жаңа сабақтан алған білімдерін қорытамын.

 

 

Орындықтағы оқушыға сұрақ қояды, жауап бере алмаса, келесі оқушы отырады.

(0-3 балл) аралығында бағаланады.

Басбармақ көрсету арқылы ынталандырамын

аралығында бағаланады.

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

(3 мин)

Бағалау

 

 

Критерилары бойынша бағаланады. Кері байланыс бередіЫнталандыру белгілері арқылы, топ басшысының бағалау парағына өз топтарын бағалау арқылы бағаланды.3 мин
Үйге тапсырма$ 33 оқу.
Тәжірибелік сабақты бағалауСәтсіз жақтары:., Уақыттың жетпей қалуы.

Сәтті жақтары: Топпен жұмыс жасауға дағдыланды. Оқушылар  АКТ –ны пайдаланып жұмыс жасады

Сабақты түзету

(кері байланыс)

 А) Сабақтың қорытындысы оқушылар әсерлерін стикерлерді жабыстыру арқылы кері байланыстарын  білдіреді

Ә) Оқушылар алған білімдерін  сабаққа байланысты бағалау парағына толтырады.

 

 

Тексерді_________

_________ 2014 ж.