Графикалық редакторлар

92
Сабақ  атауы Графикалық   редакторлар
Сілтеме А) 7 сынып оқулығы;  Б) Power Point программасында жасалған  слайдтар; С) Дискілер;

Д) компьютердегі программа;  Е) интернет  желісінен алынған ақпараттар.

Жалпы  мақсаттар 1.Графикалық  ақпарат туралы түсінік; 2. Графикалық редакторлардың түрлері,қызметі;

3. Компьютерлік графика туралы түсінік; 4. PAINT графикалық редакторын іске қосу;

5. PAINT графикалық редакторын терезесінің элементтері, түс және палитра;

6.Компьютерлік графиканың қолдану салалары туралы білімдерін қалыптастыру;

7. Өз бетімен жұмыс істеуге тілрбиелеу; 8. Есте сақтау, зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру

 

Оқыту  нәтижелері PAINT графикалық редакторын терезесінің элементтерімен, түс және палитрасымен таныстыру, әр түрлі кескіндер, геометриялық фигуралар салуды  үйрену.
Негізгі  мақсат Графикалық  редакторлармен  жұмыс істеуді  үйрету,  өмірде өз  мақсатына пайдалану.
Негізгі  дерек

 көздері

Оқулық, компьютердегі программаның өзі,  интернеттен алынған  материалдар
  Мұғалімнің жазбалары
  Керекті жабдықтар Оқыту  моделі Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Уақыт
Білу Компьютер,

Слайдтар,

Оқулық.

Оқыту мен

Оқуда ақпараттық коммуникациялық  технологияларды пайдалану.

Графикалық ақпарат сурет, кескін, фотосурет, кесте, диаграммалар арқылы берілетін ақпарат. Граф-қ редакторлардың түрлері: . PAINT, Power Point, Color Draw, Photo Shop, т.б. Жаңа  сабақ  бойынша  алып отырған ақпарат-тарды үлгеріп, діптерге жазып отыру, түртіп отыру. Түсінбегенін дер кезінде сұрау.  

4,5 минут

Түсіну Қазіргі кезде компьютер-лік графикасыз жұмыс істеу өте қиын.Ол тек

мультфильм, копьютерлік ойын, көркем иллюстрация жасайтын мамандардың ғана емес, көптеген адам-дардың іскерлік, ғылыми, инженерлік қызметінің ажырамас бөлігі.

Сабақ барысында өмірмен байланысқан сұраұтарға жауап беру:

-компьютердің көмегі-мен не істеуге болады?

-сурет, графиканы қай жерде пайдаланамыз?

-фотосуреттерді ком. графика арқылы әдемі-леуге болама, қалай?

 

 

4,5 минут

Қолдану Сыни тұрғыдан

ойлауға үйрету.

Тапсырма: графикалық редактордың  көмегімен «Қыс», «Тау», «Аққала»,  «Жаңа жыл» тақырыптарға сурет саламыз 1.Әр топ жеке-жеке суретті қалай салу жөнінде ортаға салып, талқылайды.

2.Компьютерге практи-калық жұмыс орындай-ды, сурет салады.

18 минут
Талдау Сурет салу барысында графикалық редактордың қандай элементтерін пайдаланғаныңды айтып бер,  орындап  көрсет Салған  суретін талдап береді: қай жерде не қолданды, қандай түс не үшін, осы програм-маның қай элементі не үшін, деген сұраұтарға жауап береді.  

10 миут

Жинақтау Компьютерде салған сурет-теріңізді сақтап, қағаз бетіне шығарыңдар. Компьютерде салынған суреттерді қағазға басып шығарады, оқушы портфолиосына жинақтайды  

2 минут

Бағалау Оқушылардың компьютер-де салған суреттерін көріп, құрылған критерийлер бойынша баға  қою, оны т алдау Тақырып бойынша қойылатын қосымша  сұрақтарға  жауап  береді. 5 минут
Үйге  тапсырма Осы тақырыптың мазмұ-нын ашып, оқып келу. Күнделіктеріне  үй

тапсырмасын жазады

1 минут
  1. Орта мерзімді сабақ жоспары:  

 

 

Сабақтың  тақырыбы Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау Барлығын қоса алғанда, бағалау Негізгі дерек көздер
I. Microsoft Excel бағдарламасын іске қосу, терезесінің элементтерімен танысу Іске қосу жолдарын, осы программамен жұмыс істеуге арналған командалар мен батырмалардың қызметін үйрету Оқытудағы жаңа тәсілдер, АКТ, сыни тұрғысынан ойлау Microsoft Excel бағдарламасын іске қосудың үш жолын үйренеді, терезесінің элементтері мен командаларының қызметін біледі Теория және практика тұрғысында критерийлерге негізделіп құрылған дискрипторлар арқылы бағалау Теориялық білімі, үй тапсырмасының орындалуы, техникалық диктант, практи-када қолдана алуы, үлестірме, тест тапсырмалары-ның орындалуы Оқулық, компьютер, Microsoft Excel бағдарламасы, интерактивті тақта, интернеттен алынған үлестірмелер
II. Excel-дің электрондық кестесі Электрондық кестенің ұяшықтарының белгіленуі мен олардың санын білу, бағдарламаның даму кезеңдері бойынша ерекшеліктерін білу АКТ, жаңа тәсілдер, оқытудағы көшбасшылық Электрондық кестенің жұмыс істеу принциптерін толық білу: баған, жол, ұяшық белгілеулерін
III. Формула қою және формулалармен жұмыс Формула түрлерін, ұяшықтар арқылы формула құра білу, формула нәтижесін алу Көшбасшылық, дарынды және талантты балалармен жұмыс, сыни тұрғысынан ойлау, АКТ Математикалық, статистикалық, бухгалтерлік есептердің шығарылу жолдарын үйренеді Теория және практика тұрғысында критерийлерге негізделіп құрылған дискрипторлар арқылы бағалау Теориялық білімі, үй тапсырмасының орындалуы, техникалық диктант, практи-када қолдана алуы, үлестірме, тест тапсырмалары-ның орындалуы Оқулық, компьютер, Microsoft Excel бағдарламасы, интерактивті тақта, интернеттен алынған үлестірмелер
IV. Excel-дегі деректермен жұмыс, диаграмма  құру Үлкен көлемді деректер базасын құрылуын үйрену, макрос және есеп беру жолдарын үйрену Көшбасшылық, дарынды және талантты балалармен жұмыс, сыни тұрғысынан ойлау, АКТ Статистикалық есептердің шығарылу жолдарын үйренеді, ал дарынды және талантты балалар Excel-де мәліметтер базасын құруды үйренеді