MS Excel –ге берілгендерді енгізу және редакциялау

34

Сабақтың тақырыбы:    MS Excel –ге берілгендерді енгізу және редакциялау.

 

Сабақтың мақсаты:     Оқушыларға деректерді кестелік түрде ұсыну жолдарын

меңгерту және уақытты үнемдеуге, компьютерде   сауатты

жұмыс жасай  білуге  тәрбиелеу.

 

Сабақтың міндеттері:

  1. Сақталган кестелерді ашуға және оларға түзету жасау туралы мәлімет беріледі;
  2. Кестеге жол, баған, немесе ұяшықтар қосуды біледі;
  3. Кестеден жол, баған немесе ұяшықтарды алып тастауды біледі.;

 

Күтілетін нәтиже :

  1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді;
  2. Жол, баған немесе ұяшықтардағы мәліметтерді көшіруге немесе орнын ауыстыруға үйренеді;
  3. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды компьютерде қатесіз жазуды үйренеді;

 

Дереккөздері: Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева  Информатика 8 сынып,

Интернет ресурстары,    Электронды оқулықтар.

 

Оқыту технологиясы:    СТО

Сабақтың типі:   Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың түрі:    аралас сабақ

 

Сабақтың әдіс –тәсілдері: «Компьютер суретін құрастыру» бөліну әдісі, Диалогтық әдіс, «Адасқан обьектілер» кестесі, ментальды карта, Джигсо — І топтастыру, «Бағдаршам» ойыны, тест.

 

Сабаққа қажетті  құралдар  мен  көрнекіліктер: Интерактивті  тақта, электронды оқулық 8 сынып, SIN_kaz электронды оқулығы, қауіпсіздік ережесі, стикерлер, маркерлер, форматты қағаз, тапсырмалар.

 

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, математика.

Сабақтың жоспары:

Мерзімі Сабақ кезеңі Жұмыс түрі Мұғалім іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
2 минут Қызығушылықты ояту Психологиялық дайындық

 

 

 

Компьютердің суретін құрастыру арқылы топқа бөліну.

1.«Не ортақ?» сұрағын қойып, ұйымдастыра отырып, сыныпта психологиялық  ахуал қалыптастырады.

2. Түгелдеу

3. Топқа бөлу

Шеңберге тұрып сұрақтарға жауап беріп,  сыныпта жағымды ахуал қалыптастырып, амандасады.

Топқа бөлінеді

5 минут Миға шабуыл:

Сұрақ-жауап

Слайд көрсету.

Слайдтан өткен тақырыптан сұрақтар беріледі.

«Адасқан обьектілер» ойыны.

Электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

Көшбасшылық

/ Жауап берген сұрақтарға және слайдқа, дұрыс сәйкестендіруіне, тапсырмаларды орындауына  қарай фишкалар беру/.

Слайдтарын қорғайды.

Сұрақтарға жауап беру және сәйкестендіру.

 

Электронды кестені іске қосу және терезе элементтерін табу.

10 минут Жаңа сабақ.

Мағынаны тану

 

 

2.Ментальдық картамен жұмыс (Джигсо -2)

 

 

Жұмыстың мақсатын түсіндіреді. Бақылайды.

 

1.Мәтінді оқиды, өзара жұппен талқылап, топпен мәтінді меңгереді.

2.Ментальдық карта салады

10 минут Үйренуге тапсырма беру. Компьютерде жұмыс

«Бағдаршам» ойыны.

 

 

 

«Сергіту сәті»

Тапсырмаларды тарату.

Дарынды оқушыға тапсырма беріледі.

/ Бірінші біткен бес оқушыға фишкалар беру/.

Компьютерде берілген тапсырманы орындау.

 

 

 

 

 

Жаттығулар жасау.

5 минут Жеке орындап, жұппен тексереді. Тест жұмысы

/7 сұрақ/

Жұптық жұмыс

Бақылау.

/4 және 5 алған оқушыларға фишкалар беру/.

Тест орындайды. Бір-бірін тексеріп бағалайды.
5 минут Жаңа сабақты бекіту. Электронды оқулықты іске қосу. Оқушылар тыңдайды.
5 минут

 

 

 

 

V. Бағалау

Бағалаудың нақты критерилері

 

Бағалаудың нақты критерилері:

1. Слайдты қорғауы;

2.   Білім деңгейіндегі сұрақтар бойынша;

3. Сәйкестендіру:

4.Компьютерде жұмыс;

5. Тест жұмысы арқылы; 4-5-ке бір фишкадан беру.

Нақты критерийлер арқылы балмен бағалап, қорытынды бағасын қояды.

«5» =6-7

«4» =5-4

«3» =3

 

 

3 минут VI. Кері әсер парағы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма:

 

VI. Кері әсер парағы

1.Бүгін мен не үйрендім?

2.Маған не ұнады/ұнамады?

3.Тапсырманы орындау барысында қандай қиыншылықтар болды?

«Қазақстан халқының ұлттық құрамы»

тақырыбында  есепті  кестеге жазу.

Кері әсер парағы бойынша сұрақтар қояды.

 

Кері әсер парағына  өз пікірлерін жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

Күнделікке жазу.