Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға жіберу

Сабақтың тақырыбы:    Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға жіберу.

 

Сабақтың мақсаты:     Оқушыларға дайындаған құжат  беттерін көрнекі түрде рәсімдеу және

баспаға     жіберу   жолдарын   меңгерту  және    сауатты    жұмыс

жасай  білуге   тәрбиелеу.

 

Сабақтың міндеттері:

  1. Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға жіберу жолдары қарастырылады оны дамытады;
  2. Құжат беттерін рәсімдеу туралы түсініктеме беріледі;
  3. Топ ішінде өзгелердің пікірін тыңдап, ортақ шешімге келудің жолдарын үйренеді.

 

Күтілетін нәтиже :

  1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді;
  2. Құжат беттерін рәсімдей алады және баспаға жібереді;
  3. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды компьютерде қатесіз жазуды үйренеді;

 

Дереккөздері: Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева  Информатика 8 сынып,

Интернет ресурстары,    Электронды оқулықтар.

 

Оқыту технологиясы:    СТО

Сабақтың типі:   Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың түрі:    аралас сабақ

Сабақтың әдіс — тәсілі: «Компьютер құрылғылары» әдісі,  «Автор орындығы» әдісі,  «Автобус аялдамасы» ойыны, Ментальді карта,  анализ, қолданыс,  тест жұмысы, «Инсерт» әдісі, бағалау  сұрақтары,

Сабаққа қажетті  құралдар  мен  көрнекіліктер: Интерактивті  тақта, қауіпсіздік ережесі, стикерлер, маркерлер, форматты қағаз, тапсырмалар.

Пәнаралық байланыс:  қазақ тілі.

 

Сабақтың жоспары:

МерзіміСабақ кезеңіЖұмыс түріМұғалім іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
2 минутҚызығушылықты оятуПсихологиялық дайындық1.«Бір тілек» айдарын, ұйымдастыра отырып, сыныпта психологиялық  ахуал қалыптастырады.

2. Түгелдеу

3. Топқа бөлу

Шеңберге тұрып бір-біріне жақсы тілек айту,  сыныпта жағымды ахуал қалыптастырып, амандасады.

Топқа бөлінеді

5 минут 

 

 

 

 

 

 

Сұрақ-жауап:

Миға шабуыл:

«Компьютер құрылғылары» әдісі.

 

 

«Автор орындығы»?

«Автобус аялдамасы» әдісі

«Инсерт» әдісі

1. Б.Ү.Ү. кестесі.

Көшбасшылық

І топ: Негізгі құрыл.

ІІ топ: Енгізу-шығару құрылғ.

ІІІ топ: Қосымша құр.

 

 

 

 

Оқу, талқылау.

Компьютер құрылғыларының суреттерін ала отырып, топқа бөлінеді.

Эсселерін оқу.

 

Сұрақтарға жауап беру.

1. Б.Ү.Ү. кестесін толтыру.

10 минутЖаңа сабақ.

Мағынаны тану

 

2.Ментальдық картамен жұмыс (Джигсо -2)

 

 

Жұмыстың мақсатын түсіндіреді.

Бақылайды.

 

1.Мәтінді оқиды, өзара жұппен талқылап, топпен мәтінді меңгереді.

2.Ментальдық карта салады

10 минутҮйренуге тапсырма беру.Компьютерде жұмысТапсырмаларды тарату.

Дарынды оқушыға тапсырма беріледі.

/Бірінші біткен үш оқушыға фишкалар беру/

Компьютерде берілген тапсырманы орындау.

Баспадан шығару.

«Сергіту сәті»Оқушылар назарын тақтаға аудару.Жаттығулар жасау.
5 минутМағынаны тану.Тест жұмысы

/15 сұрақ/

Activote құрылғысын тарату.Тест сұрақтарына жауап беру.
5 минутЖаңа сабақты бекіту.

Ой – қозғау:

 

 

Жұмбақтар шешу.

Электронды оқулықты іске қосу.

3 топқа 3 жұмбақ жасыру.

Оқушылар тыңдайды.

Жұмбақтарға  жауап беру.

1. Б.Ү.Ү. кестесі.

 

Қорытындылау.

Электронды оқулықты іске қосу.

1. Б.Ү.Ү. кестесін толтыру.
5 минут

 

 

 

 

V. Бағалау

Бағалаудың нақты критерилері

 

Бағалаудың нақты критерилері:

1. Автор орындығы;

2.  «Автобус аялдамасы» әдісі

білім деңгейіндегі сұрақтар бойынша;

3. Компьютерде жұмыс;

4. Тест жұмысы арқылы;

5. Жұмбақ шешкені үшін:

Нақты критерийлер арқылы балмен бағалап, қорытынды бағасын қояды.

«5» =6-7

«4» =5-4

«3» =3

 

 

3 минутVI. Кері әсер парағы.

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма:

 

VI. Кері әсер парағы

1.Бүгін мен не үйрендім?

2.Маған не ұнады/ұнамады?

3.Тапсырманы орындау барысында қандай қиыншылықтар болды?

«Менің достарым»

тақырыбында  туған жылы, мекен-жайы  туралы  кестеге жазу және оны баспадан шығарып әкелу.

Кері әсер парағы бойынша сұрақтар қояды.

 

Кері әсер парағына  өз пікірлерін жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

Күнделікке жазу.

 

 

  1. Б.Ү.Ү. кестесі.

 

БілгенімҮйренгенімҮйренгім келеді