Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға жіберу

Сабақтың тақырыбы:    Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға жіберу.

 

Сабақтың мақсаты:     Оқушыларға дайындаған құжат  беттерін көрнекі түрде рәсімдеу және

баспаға     жіберу   жолдарын   меңгерту  және    сауатты    жұмыс

жасай  білуге   тәрбиелеу.

 

Сабақтың міндеттері:

  1. Құжат беттерін рәсімдеу және баспаға жіберу жолдары қарастырылады оны дамытады;
  2. Құжат беттерін рәсімдеу туралы түсініктеме беріледі;
  3. Топ ішінде өзгелердің пікірін тыңдап, ортақ шешімге келудің жолдарын үйренеді.

 

Күтілетін нәтиже :

  1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді;
  2. Құжат беттерін рәсімдей алады және баспаға жібереді;
  3. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды компьютерде қатесіз жазуды үйренеді;

 

Дереккөздері: Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева  Информатика 8 сынып,

Интернет ресурстары,    Электронды оқулықтар.

 

Оқыту технологиясы:    СТО

Сабақтың типі:   Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың түрі:    аралас сабақ

Сабақтың әдіс — тәсілі: «Компьютер құрылғылары» әдісі,  «Автор орындығы» әдісі,  «Автобус аялдамасы» ойыны, Ментальді карта,  анализ, қолданыс,  тест жұмысы, «Инсерт» әдісі, бағалау  сұрақтары,

Сабаққа қажетті  құралдар  мен  көрнекіліктер: Интерактивті  тақта, қауіпсіздік ережесі, стикерлер, маркерлер, форматты қағаз, тапсырмалар.

Пәнаралық байланыс:  қазақ тілі.

 

Сабақтың жоспары:

Мерзімі Сабақ кезеңі Жұмыс түрі Мұғалім іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
2 минут Қызығушылықты ояту Психологиялық дайындық 1.«Бір тілек» айдарын, ұйымдастыра отырып, сыныпта психологиялық  ахуал қалыптастырады.

2. Түгелдеу

3. Топқа бөлу

Шеңберге тұрып бір-біріне жақсы тілек айту,  сыныпта жағымды ахуал қалыптастырып, амандасады.

Топқа бөлінеді

5 минут  

 

 

 

 

 

 

Сұрақ-жауап:

Миға шабуыл:

«Компьютер құрылғылары» әдісі.

 

 

«Автор орындығы»?

«Автобус аялдамасы» әдісі

«Инсерт» әдісі

1. Б.Ү.Ү. кестесі.

Көшбасшылық

І топ: Негізгі құрыл.

ІІ топ: Енгізу-шығару құрылғ.

ІІІ топ: Қосымша құр.

 

 

 

 

Оқу, талқылау.

Компьютер құрылғыларының суреттерін ала отырып, топқа бөлінеді.

Эсселерін оқу.

 

Сұрақтарға жауап беру.

1. Б.Ү.Ү. кестесін толтыру.

10 минут Жаңа сабақ.

Мағынаны тану

 

2.Ментальдық картамен жұмыс (Джигсо -2)

 

 

Жұмыстың мақсатын түсіндіреді.

Бақылайды.

 

1.Мәтінді оқиды, өзара жұппен талқылап, топпен мәтінді меңгереді.

2.Ментальдық карта салады

10 минут Үйренуге тапсырма беру. Компьютерде жұмыс Тапсырмаларды тарату.

Дарынды оқушыға тапсырма беріледі.

/Бірінші біткен үш оқушыға фишкалар беру/

Компьютерде берілген тапсырманы орындау.

Баспадан шығару.

«Сергіту сәті» Оқушылар назарын тақтаға аудару. Жаттығулар жасау.
5 минут Мағынаны тану. Тест жұмысы

/15 сұрақ/

Activote құрылғысын тарату. Тест сұрақтарына жауап беру.
5 минут Жаңа сабақты бекіту.

Ой – қозғау:

 

 

Жұмбақтар шешу.

Электронды оқулықты іске қосу.

3 топқа 3 жұмбақ жасыру.

Оқушылар тыңдайды.

Жұмбақтарға  жауап беру.

1. Б.Ү.Ү. кестесі.

 

Қорытындылау.

Электронды оқулықты іске қосу.

1. Б.Ү.Ү. кестесін толтыру.
5 минут

 

 

 

 

V. Бағалау

Бағалаудың нақты критерилері

 

Бағалаудың нақты критерилері:

1. Автор орындығы;

2.  «Автобус аялдамасы» әдісі

білім деңгейіндегі сұрақтар бойынша;

3. Компьютерде жұмыс;

4. Тест жұмысы арқылы;

5. Жұмбақ шешкені үшін:

Нақты критерийлер арқылы балмен бағалап, қорытынды бағасын қояды.

«5» =6-7

«4» =5-4

«3» =3

 

 

3 минут VI. Кері әсер парағы.

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма:

 

VI. Кері әсер парағы

1.Бүгін мен не үйрендім?

2.Маған не ұнады/ұнамады?

3.Тапсырманы орындау барысында қандай қиыншылықтар болды?

«Менің достарым»

тақырыбында  туған жылы, мекен-жайы  туралы  кестеге жазу және оны баспадан шығарып әкелу.

Кері әсер парағы бойынша сұрақтар қояды.

 

Кері әсер парағына  өз пікірлерін жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

Күнделікке жазу.

 

 

  1. Б.Ү.Ү. кестесі.

 

Білгенім Үйренгенім Үйренгім келеді
 

 

 

 

 

 

 
Loading...