Н. Сералиев «Аңсау»

37

«Сәулет» мектеп-лицейі

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Бисекеш Гүлшат Төлегенқызы

Пәні/сыныбы/ күні
Тақырыбы Н. Сералиев «Аңсау»
Мақсаты Атасын аңсап жүрген бала сағынышы. Әңгімедегі ана парасаттылығының суреттелуі. Баланың сезімталдығы мен бауырмалдығы.
Күтілетін  нәтиже Топпен жұмыстануға үйретемін.Өзіндік көзқарас. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыруда тіл байлығын байыту.
Қолд.әдіс– тәсілдер Кейіпкерлердің қасиеттерін ашу,  деңгейлік тапсырмалар, жағдаяттар
Дереккөздері, құрал — жабдықтар АКТ, үлестірме парақшалар,
Сабақтың  барысы Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе Өлең шумақтары   арқылы топқа бөлу.

Кейіпкердің қасиеттерін ашуда белсенділік танытуы-2 балл

Деңгейлік тапсырмаларды толық аша алуы-6 балл

Жағдаяттан шыға білу шеберлігі-4 балл

Менің атам  / ойтолғау/ /жұпта/                3мин

«11-12»-  5,  «8-9»-  4,  «7-6»-   3

 

қ/с Оқушының аты-жөні 2

балл

6

балл

4

балл

1
2
3
4
5
6
Тұсаукесер 1.Балалар,  «Аңсау» шығармасынан бізге таныс кейіпкерлер кімдер?

2.Кейіпкерлердің бойынан қандай қасиеттерді көрдік?

 

Топқа  тапсырма

-Атаңның бойындағы қасиеттерді тізіп жазыңыз.

— Ананың бойындағы қасиеттерді тізіп  жазыңыз.

— Ермектің бойындағы қасиеттерді тізіп жазыңыз.

7 мин

Топта жұмыстанады.

 

 

 

 

Оқушының жауаптары:

адал,мейірбан,жайлы

 

жанашыр, қонақжай, кеңпейіл,

 

бауырмал, ақылды, кішіпейіл, байқампаз, пысық

Негізгі бөлім Деңгейлік тапсырмалар

1-деңгей:

Ата-ана  бала тақырыбында  білетін мақал-мәтелдерді жазу.

2-деңгей:

Берілген суреттерге қарап әңгіме құрастыру.

/ 1- суретте Қарияның үйіндегі орны   2- суретте Тәрбие тал бесіктен, 3- суретте  Жайлы жанұя /

3-деңгей:

Ермектің сағынышына баға беріп көр,  өзіңмен салыстыр және сол шындықпен сәйкес болсын.

         5 балл

20 мин

Ойланады, сараптайды.

 

Ізденеді

 

Сипаттайды, баға береді, салыстырады, баяндайды.

 

 

1-оқушының жауабы: Әжесі неше түрлі ойыншықтар әкеліп қуанып жатырмын. Асханаға жүгіріп жеткен  екенмін. Оянып кеттім, түсім екен.

 

Қорытынды 1.Ал,  балалар Ермек қандай түс көріп еді?

2.Ермек атасын түсінде көруіне не себеп болды  деп ойлайсың?

 

 

Ұйқыдан оянған Ермекке қалай көмектесер едіңдер?          3 балл       10 мин

 

Бірнеше оқушының атаң саған ауруханадан шыққан соң бауырсақ әкеледі деп жұбатар едім десе, енді бірі  ауылға апарып сені жылқыға мінгізетін болады, атаң міндетті түрде келеді  деді.

Талантты оқушым болса, оянған Ермекті сабырға шақырып, атасын бақилық болғанын айтар едім. Өйткені, өмір бойы атасын күтіп жүрмеу керек деген жауап айтты.

Сабақтың талдауы Кіріспе бөлімінде өлең шумақтары арқылы топқа бөлдім. Сәтті шықты. Себебі, оқушылар өздеріне  өлең шумақтары таныс болғандықтан, топтарға тез шоғырланды.

«Менің атам»  атты  ойтолғауды  жұпта   талдады. Тыңдалмаған оқушы қалмады әрі  ашылып ой білдіруге мүмкіндік туды. Мейлінше, оқушылар қызықты жазған. Оларға ұнады. Уақытты үнемді пайдаландық.3 мин

Тұсаукесер бөлімінде  диалогтік оқыту әдісі арқылы  сұрақтар қойып, тапсырмаға көштік.Мәтіннен кейіпкерлердің қасиеттерін  жақсы ашты, өз ойларын еркін, жүйелі жеткізе білді. Негізгі бөлімінде әр топқа деңгейлік тапсырмалар берілді. Топта зерттеушілік-әңгіме қызу жүрді.

1-деңгей:

v  Ата-ана  бала тақырыбында  білетін мақал-мәтелдерді жазу.

2-деңгей:

v  Берілген суреттерге қарап әңгіме құрастыру.

/ 1- суретте Қарияның үйіндегі орны   2- суретте Тәрбие тал бесіктен, 3- суретте  Жайлы жанұя /

3-деңгей:

v  Ермектің сағынышына баға беріп көр,  өзіңмен салыстыр және сол шындықпен сәйкес болсын.

Ойланды, сараптады,ізденді.Сипаттады, баға берді, салыстырды, баяндады.

Отбасындағы  тәрбие туралы көбірек тоқталды да, нақты аша алды.

Қорытынды бөлімінде  топ  Ұйқыдан оянған Ермекке қалай көмектесер едіңдер?   Сұрағы төңірегінде кері байланыс болды.

 

Тәжірибелік сабақты бағалау Сабағымда 7 модуль түгел қамтылды. Күтілетін нәтижеге  жеттім. Бағалауда    жауаптың деңгейіне сәйкес  оқушыға   ынталандырулар айта білгенмін. Бір-екі әдіс-тәсілменде сабақ беруге болатындығын білдім.
Сабақ бойынша өзгертулер

 

Алдағы сабақтарымда оқушылардың тілін дамыту мақсатында, пікір алмасу сабақтарын  жиі ұйымдастыруды көздеймін.