Компьютер жадысының түрлері. Ақпараттық тасымалдауыштар

53

Ақтөбе  қаласы

Пригород орта мектебінің

информатика пәні мұғалімі

Туркменбаева Алима Азижановна

Кембридж университеті бағдарламасы бойынша 7 класқа  арналған қысқа мерзімді жоспар

ПӘНІ Информатика КЛАСЫ
ТАҚЫРЫП Компьютер жадысының түрлері.  Ақпараттық тасымалдауыштар.
МАҚСАТЫ   Компьютер жадысының  түрлерімен, ақпараттық тасымалдауыш құрылғылармен танысу,

Тұрақты жад пен жедел жадтың айырмашылығын  білу.

Ақпараттық тасымалдауыштармен жұмыс жасауға үйрену.

жас ерекшелігіне орай когнитивтік даму, сыни ойлауға үйрену, критерий бойынша бағалауға дағдылану, топтық жұмыс дағдылары жетілу, өз дамуын ұғыну, өзіндік ілгерілеуі мен қабілеттеріне орай алға жоспар қоя білуді үйрену.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ   Компьютер  жадысының түрлерімен,  ақпараттық  тасымалдауыш  құрылғылармен  танысты,

Тұрақты жад пен жедел жадтың айырмашылығын  білді,

Ақпараттық тасымалдауыштармен жұмыс жасай алады,

кластастарын тыңдай білуді, сұрақтар қойып, түсінік беруді үйренді; өзін-өзі, өзара критреий бойынша бағалай білуге дағдыланды; танымдық үдеріс барысында коммуникативтік қабілеттерін дамыды; жас ерекшелігіне сай білім меңгеру деңгейін танытты; сыни ойлауға  үйренді; ақпараттық-коммуникациялық технологияны тиімді қолдана білді, ақпаратты сараптап қолданды.

 

КЕЗЕҢДЕРІ МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Оқушылармен амандасады.

Психологиялық жаттығуды ұйымдастырады.

Бір –бірімен амандасып,  бір –біріне жақсы тілек білдіреді.

 

 

суреттер

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

Балалар біз өткен сабақта компьютердің ақпараттық құрылғыларымен таныстық, өткен сабақты еске түсіру үшін сөзжұмбақ береді

Ақпаратты  басқаларға жеткізу үшін не  істеуміз керек?  Жадымызда сақтау керек.

 

Оқушыларды  3  топқа бөледі.

Жады, ақпараттық тасымалдауыштар туралы  ББҮ кестесін толтырады.

 

Сұрақтарға жауап береді.

1  топ жүйелік блоктағы құрылғылар.

Аналық тақша, жедел жад, процессор, дыбыстық,  бейнелік  және  желілік карталар.

2 топ енгізу құрылғылары.

Пернетақта, тышқан, сканер,  микрофон.

3 топ шығару құрылғылары.

Монитор -2,  принтер,    акустикалық жүйе.

Жады, ақпараттық тасымалдауыштар туралы  білетіндерін толтырады.

Интерактивті тақта Компьютер жадысыныңақпараттық тасымалдауыштар суреттері
Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(15 минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтарға тақырыпты оқуды ұсынады

1  топ жүйелік блоктағы құрылғылар.

Ішкі жад.  Сыртқы жад 46-48 бет

2 топ енгізу құрылғылары.

Қатты диск.  Оптикалық дискілер. 48-49 бет

3  топ шығару құрылғылары.

Флеш  жинақтаушылар. 49-51 бет.

Постерге  салуды ұсынады

 

 

 

Электронды оқулықтан № 4 тапсырма береді .

 

 

 

Сергіту сәті. «Шөжелерім» биі

 

А – 100 ұпай

В- 200 ұпай,

С- 300 ұпай  деңгейлі  тапсырмалар береді.

 

 

 

 

 

 

 

Әр оқушыға Тест 5

 

Тапсырманы оқып болғаннан кейін  постерге  салып мәтіннен алған жаңа  білімдерін ортаға  салады.

 

Тапсырмаларды топта талқылайды,  толықтырады, ортаға шығып басқа топ мүшелеріне  жеткізеді.

 

 

ЭО № 4 тапсырманы  орындайды.

 

 

Сергіту сәті

«Шөжелерім»   биі

 

 

Оқушылар тапсырманы жеке орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тестті әр оқушы жеке орындайды.

 

 

 

 

 

Критерий бойынша бағалайды.

 

 

 

Топ басшысы жетон арқылы бағалайды

 

Әр дұрыс жауапқа 100 ұпай жетон беру арқылы бағалайды.

Жетон арқылы бағалайды.

Тақтада көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы бірін –бірі бағалайды

 

 

 

Жетондар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЭО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест жұмысы

 

Ой толғаныс

(10 минут)

Венн диаграммасы

ББҮ кестесі

Соңғы жылдарда жасалған ақпарат  тасымалдауыштар адамзатқа қандай әсерін тигізді?

 

Венн диаграммасы арқылы компьютер жадының түрлері  және  ақпараттық  тасымалдауыштарды салыстырады.

 

ББҮ кестесіндегі 3- ші бағанды  толықтырады.

 

Топ басшысы жинаған ұпай саны бойынша бағалайды. . Бағалау парақшасы
Үй  тапсырмасы: Компьютер жадысының түрлері.  Ақпараттық тасымалдауыштар туралы мәнжазба жазу. Қосымша мәлімет жинау.