Операциялық жүйе ұғымы ОЖ басқарудың негізгі тәсілдері және обьектілері

Апта:8

Күні: 20.10.14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н.Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

5 «а,ә,б,в,г,д,е» — сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

 

________ Мұқатова Ж.М.

Сабақтың тақырыбы: Операциялық жүйе ұғымы ОЖ басқарудың негізгі тәсілдері және обьектілері
Сілтеме:·         5-сынып оқулығы;

·         5-сынып электронды оқулығы;

·         Стендтер.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік мәні:Операциялық жүйенің (ОЖ) негізгі нысандарының қызметін және онымен жұсы істеуді, басқаруды үйрету
Дамытушылық мәні:Практикалық  дағдыларын   дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Тәрбиелік мәні:Өз бетімен жұмыс жасауда  ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық  қасиеттерін тәрбиелеу.
Нәтиже:·         Операциялық жүйенің негізгі нысандардың қызметін және жұмыс істеуді біледі.

·         Компьютерді басқару нысандарымен жұмыс істеу әдістерін үйренеді.

·         Есептер тақтасы, бас мәзір және жұмыс үстелінің нысандарымен жұмыс істей алады.

Түйінді идеялар:Операциялық жүйенің негізгі нысандары

Есептер тақтасы мен Бастау батырмасы

Жұмыс үстелін баптау

Сабақтың түрі:Жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдері:СТО, АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Пәнаралық байланыс:Математика
Ұйымдастыру кезеңі  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
·         Сәлемдесу

·         Өздерін ретке келтіру

·         Топқа бөліну

·         Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.)

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

·         Компьютердің программалық жабдықтамасы деген не?

·         Қосымшаларға қандай программалар жатады?

·         Программалау жүйелерінің қызметі қандай?

·         Драйвер программалар не үшін қажет?

·         Операциялық жүйе деген не?

Қызығушылықты ояту  (2 мин.)
Электронды оқулықтан «Операциялық жүйе ұғымы ОЖ басқарудың негізгі тәсілдер және обьектілері» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.Оқушылар зейін қойып тыңдайды

 

 

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.)

                                                                                             ББҮ  (2 мин.)
ББҮ-ны толтыруББ бойынша флипчартта жазу
Білемін?Білгім келеді?Үйрендім?
Сабақтың негізгі бөлімі  (20 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Сыныпты топ басышысын есімін таңдау арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

5-сынып оқулығында «Операциялық жүйе ұғымы ОЖ басқарудың негізгі тәсілдер және обьектілері» тақырыбын оқыту.

 

Оқушылар  белсене  қатысады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Оқушылармен бірге табыс критерийлері анықталады.

Оқушылар бірін-бірі  бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы «Операциялық жүйе ұғымы ОЖ басқарудың негізгі тәсілдер және обьектілері» тақырыбын оқиды.

Оқушылар өздері оқыған тақырыптуралы топқа түсіндіреді.

Постер дайындау:  пернелерге анықтама беріп, атқаратын қызметін жазады.

Ой толғаныс  (4 мин.)
Операциялық жүйе ұғымы ОЖ басқарудың негізгі тәсілдер және обьектілері.Операциялық жүйе ұғымы ОЖ басқарудың негізгі тәсілдер және обьектілері.
Қорыту.  Күтілетін нәтиже (3 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)Сұрақтарға жауап береді.
Бағалау  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Үйге тапсырма   (1 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Үйге 68-74 беттердегі  §9.  «Операциялық жүйе ұғымы ОЖ басқарудың негізгі тәсілдер және обьектілері» тақырыбын оқып келу.Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Рефлексия  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз — бір тілек әдісін ұсыну.Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз — бір тілек әдісімен толтырады.

 

Үй тапсырмасын тексеру

Программалық жабдықтама тақырыбы бойынша сәйкестендіру тесті

 

Сұрақтар Анықтамасы, түсініктеме
1Программалқ жабдықтамаАОперациялық жүйе, драйверлер, утилиталар
2Жүйелік программалық жабдықтама (ПЖ)ӘКомпьютерде сақталатын барлық программалар: Жүйелік ПЖ, Қосымшалар, Программалау жүйелері
3Программалау жүйелеріБWindows 95/98/2000/XP/Vista/7/8
4Операциялық жүйеВКомпьютерге мұрағаттау дискілердегі ақпараттың бұзылмауын тексеру қажетті файлдарды іздеу қызметтері
5ДрайверлерГКомпьютер іске қосылғанда операциялық жүйе дискілік жадыдан оқылып, компьютердің жедел жадына орналастырылады.
6УтилиталарДКомпьютердің жұмысын басқаратын басты программа
7ҚосымшаларЖPaint, WordPad, Блокнот, Калькулятор және т.б.
8Операциялық жүйе түрлеріЗБас программаларды құруға арналған орта