Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпараттың өлшем бірліктері.

107
Апта: 2

Күні: 08.09.14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н.Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

6 «а,ә,б,в,г,д,е» — сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

 

________Мұқатова Ж.М.

Сабақтың тақырыбы: Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпараттың өлшем бірліктері.
Сілтеме: ·         6-сынып оқулығы;

·         6-сынып электронды оқулығы;

·         Стендтер.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік мәні: Әлемнің ақпараттық көрінісі: Мегаәлем, Макроәлем және Микроәлем қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін түсіндіру. Ақпараттық үдерістер және ақпаратың өлшем бірліктерін үйрету.
Дамытушылық мәні: Практикалық  дағдыларын   дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Тәрбиелік мәні: Өз бетімен жұмыс жасауда  ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық  қасиеттерін тәрбиелеу.
Нәтиже: ·         Әлемнің ақпараттық бейнесімен танысады.

·         Ақпараттық үдерістерді біледі.

·         Ақпараттың өлшем бірліктерін біледі.

·         Ақпаратты сақтау құралдарының көлемін анықтай алады.

Түйінді идеялар: ·         Әлемнің ақпараттық бейнесі

·         Ақпараттық үдерістер

·         Ақпараттың өлшем бірліктері

·         Ақпаратты сақтау құралдарының көлемі

·         Ежелгі және қазіргі уақыттағы ақпарат тасымалдаушылар

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдері: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Пәнаралық байланыс: Математика
Ұйымдастыру кезеңі  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
·         Сәлемдесу

·         Өздерін ретке келтіру

·         Топқа бөліну

·         Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.)

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

·         Информатика кабинетіндегі техника қауіпсіздігін сақтау ережелері:

·         Міндеттерді орындау

·         Қойылатын талаптар

·         Шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар

Қызығушылықты ояту  (2 мин.)
6-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Ақпарат» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған. Оқушылар зейін қойып тыңдайды

 

 

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.)

                                                                                             ББҮ  (2 мин.)
ББҮ-ны толтыру ББ бойынша флипчартта жазу
Білемін? Білгім келеді? Үйрендім?
Сабақтың негізгі бөлімі  (20 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сыныпты Пирамида және Бәйтерек суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

6-сынып оқулығында «Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі» тақырыбын оқыту.

Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.

 

Оқушылар  белсене  қатысады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі  бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы «Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі» тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.

Топтағы оқушылар постерге суреттерді ретімен желімдеп, әрбір ақпарат сақтау құралдарының суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.

Ой толғаныс  (4 мин.)
Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі
Қорыту.  Күтілетін нәтиже (3 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау) Сұрақтарға жауап береді.
Бағалау  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Үйге тапсырма   (1 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Үйге 10-14 беттердегі §2. «Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі» тақырыбын оқып келу. Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Рефлексия  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз — бір тілек әдісін ұсыну. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз — бір тілек әдісімен толтырады.