Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру.

28

Шалқар қаласы І.Үргенішбаев атындағы орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі

Атаева Орынгүл Бауржанқызы

 

Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға дамыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ-ны пайдалану, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу, оқытуда басқару және көшбасшылық.

Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Күтілетін нәтиже
Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. Екілік, сегіздік, ондық, оналтылық сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. Позициялық санау жүйесіне ауыстыра алады.
Ұйымдастыру кезеңі
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1.

 

 

 

 

 

2.

Оқушылардың

қызығушылығын

ояту

 

 

«БББ» әдісі

 

 

 

 

Мұғалім оқушыларға интерактивті тақтада викторина сұрақ қояды.

 

Мұғалім оқушыларға интерактивті тақтада «БББ» әдісі бойынша жұмыс жасауға тапсырма береді.

 

 

Оқушылар тез ойланып, жауап беру керек.

 

 

 

 

Оқушылар интерактивті тақтаға жаңа тақырып бастар алдында оқушылар үш бағаннан тұратын сурет салады —

Олар нені біледі;

Олар нені білгісі келеді;

Олар нені білді.

Миға шабуыл өткізгеннен кейін оқушылар алғашқы екі бағанды толтырады және бөлімді оқып біте бастағанда үшіншіге қайта оралады(немесе бөлімді оқу барысында толтыруы мүмкін).

Сұрақ-

жауап

 

 

«БББ» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы мен мұғалім

 

 

 

Оқушы мен мұғалім

2 минут

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

Интерактивті тақта (флипчарт)

 

 

 

 

Интерактивті тақта (флипчарт)

Негізгі кезең
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Топтық жұмыс.

(Үйге берілген тақырыпқа сәйкес тапсырмалар беру)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

«Мен бүгін кіммін?»

 

Мұғалім оқушыларға

Үш түрлі калькулятордың суретінің қиындыларын береді.

Мұғалім әрбір топқа жұмыс парағын береді. Онда сұрақ/тапсырмалар жазады.

 

 

 

 

Оқушылар суретке сәйкес топтасады.

Оқушылар сұрақтарды оқып 2 минут ішінде параққа фактілер қосады. Уақыт біткен соң сағат тілімен келесі топқа береді. Барлық топ фактілерді қосып біткен соң тапсырма аяқталады

Оқушылар өз көңіл-күйлерін табиғат құбылыстарымен салыстырады (күн, бұлт, жаңбыр, кемпірқосақ т.б)

 

Қарапайым

Инженерлік Статистикалық

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мен бүгін кіммін?»

 

 

 

 

 

 

Оқушы мен оқушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

Сурет қиындылары

 

Оқулық интернет жүйесі, электронды оқулық, интерактивті тақта.

Қорытынды
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
3.

 

 

 

 

 

4.

Есептер шығару.

 

 

 

 

 

Сыныптастарды бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма беру

Мұғалім сабаққа қатысты сұрақтар мен тапсырмалар береді және әр топқа плакаттармен маркерлер береді.

Мұғалім оқушылардан сыныптастарын бағалауды сұранады.

Сабақты қорытындылайды.

 

Үйге тапсырма береді.

Берілген тапсырманы  топтасып плакатқа орындайды. Ойларын сыныппен бөліседі.

 

Оқушылар бағалау критерийлеріне сәйкес бір біріне жұмысы үшін баға қояды.

 

Топтас -бөліс

 

 

 

 

Сыныптас-

тарды бағалау

 

Оқушы мен оқушы

 

 

 

Оқушы мен мұғалім.

15 минут

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

Компьютер, интерактивті тақта.