Б. Майлин «Күлпаш»

131

Сабақтың тақырыбы: Б. Майлин  «Күлпаш»

Сабақтың мақсаты:

                               1) Б. Майлин өмірі,шығармалары туралы

оқушылардың білімін  кеңейту.

Мәтіннің мазмұнын идеясын ашу.

 2)Мәтін бойынша өз ойларын

айтып,шығармашылық кабілеттерін

дамыту.

3)Оқушыларды қайырымдылыққа,

адамгершілікке,ұқыптылыққа

тәрбиелеу.

Сабақтың әдіс: сүрақ-жауап, әңгімелеу, топпен жұмыс, ой толғаныс

Қолданылған технология: Сын-тұрғысынан ойлау технологиясы

Сабақтың көрнекілігі.Б. Майлин портреті, суреттер, жазба қағаздар

Сабақтың барысы:1 Ұйымдастыру кезеңі

а)топқа бөлу

ә)сабаққа қызығушылығын ояту

2Үй тапсырмасын тексеру

3Жаңа сабақ

Б. Майлиннің өмірі және әңгімелері туралы толық мағлұмат беру.

б) Мағынаны тану, білім кезеңіне көшу.

Кедей көзін топтастыру оқушылар топпен ақылдасып қорғайды.

Кедей- өрім-өрім киім- шықпа жаным шықпа-жарлы- мал болмауы-қара су

в)Әңгіме не жайлы екенін білгің келе ме?     Кілтті сөздер

-әр жерін бір түйіп қойған көйлек

-өрім-өрім киім

-шықпа-жаным шықпа

-қара су

г)Оқулықпен жұмыс

1-бөлім Қали мен Күлпаш Мақтымның келуін неге  асыға күтті?

2-бөлім Екі көзі Мақтымның мойындағы дорбада

3-бөлім Мәтіннің немен аяқталғанын білгің келе ме?

д)суретпен жұмыс топ арқылы ақылдасып өз ойларын айтады.

-сергіту сәтін ұйымдастыру

4 Ой толғаныс

1-топ Сен қандай заманда өсіп келесің?

2-топ Мақтымның отбасын асырауына не кедергі болды?

3-топ Мақтым, Күлпаш, Қалидің көрген азабы туралы  айтыңдар?

ж)Галереяға саяхат әр топ салған суреттерін қорғайды

-Күлпаш пен Қалидің сыртқы тұрпаты қандай?

-Қали мен Күлпаш Мақтымның келуін неге асыға күтті?

-Шықпа—жаным шықпа деп отырған сияқты сөзін қалай түсінесің?

-Мақтым мен Күлпаш неге жылады?

-Бейімбет Майлин кім? Қайда оқыған?

з) Мәтінді толық оқып, мазмұнын түсінгенде қандай сезімде болдың

Қорытындылау