Өзіндік жұмыс Ақпараттың өлшем бірліктерін алмастыруды, құралдардың көлемін өлшеу тәсілдерін үйрету

34
Апта: 6

Күні: 06.10.14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н.Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

7 «а,ә,б,в,г» — сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

 

________Мұқатова Ж.М.

Сабақтың тақырыбы: Өзіндік жұмыс
Сілтеме: ·         7-сынып оқулығы;

·         7-сынып электронды оқулығы;

·         Стендтер.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік мәні: Ақпараттың өлшем бірліктерін алмастыруды, құралдардың көлемін өлшеу тәсілдерін үйрету.

Ақпаратты мұрағаттаушы программалардың көмегімен сығуды және шығаруды үйрету.

Антивирустық программалар көмегімен компьютерді, құралдарды вирусқа тексеруді үйрету.

Дамытушылық мәні: Практикалық  дағдыларын   дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Тәрбиелік мәні: Өз бетімен жұмыс жасауда  ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық  қасиеттерін тәрбиелеу.
Нәтиже: Ақпараттың өлшем бірліктерін алмастыруды, құралдардың көлемін өлшеу тәсілдерін үйренеді.

Ақпаратты мұрағаттаушы программалардың көмегімен сығуды және шығаруды үйренеді..

Антивирустық программалар көмегімен компьютерді, құралдарды вирусқа тексеруді үйренеді.

Түйінді идеялар: Ақпараттың өлшем бірліктері және көлемі.

Ақпаратты сығу. Мұрағаттаушы прогаммалар.

Антивирустық программалар.

Сабақтың түрі: Өзіндік жұмыс
Әдіс-тәсілдері: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Пәнаралық байланыс: Математика
Ұйымдастыру кезеңі  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
·         Сәлемдесу

·         Өздерін ретке келтіру

·         Топқа бөліну

·         Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.)

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

·         Ақпараттың өлшем бірліктерін ата?

·         Вирус деген не, вирус қалай тарайды?

·         Антивирустық программалармен нысандары қалай тексереміз және фирустарды қалай жойамыз?

·         Ақпаратты мұрағаттаушы программалар көмегімен қалай сығамыз және шығарамыз?

Қызығушылықты ояту  (2 мин.)
Ментальдық карта жасау Ментальдық карта жасайды.

 

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.)

                                                                                             ББҮ  (2 мин.)
ББҮ-ны толтыру ББ бойынша флипчартта жазу
Білемін? Білгім келеді? Үйрендім?
Сабақтың негізгі бөлімі  (20 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларды компьютерге жұптап отырғызу. Оқушыларға «пилот және штурман» ролін бөліп беріп, практикалық жұмыс парақтарын тарату. Оқушылар компьютерде жұптап отырып «пилот және штурман» қызметі бойынша практикалық жұмыстар атқарады.
Ой толғаныс  (4 мин.)
Өзіндік жұмыста жасаған жұмыстарына дәптерге жазу Компьютерде жасалған жұмыстары туралы дәптерге жазады.
Қорыту.  Күтілетін нәтиже (3 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау) Сұрақтарға жауап береді.
Бағалау  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Үйге тапсырма   (1 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Үйге: Қайталау Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Рефлексия  (2 мин.)
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз — бір тілек әдісін ұсыну. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз — бір тілек әдісімен толтырады.