PowerPoint программасы мен интернет, тақырыбын қорытындылау

37
Сынып: 7А                                                                                                Пән атауы: информатика

Пән мұғалімі: Абдрахманова А.С

Тақырыбы: PowerPoint  программасы мен интернет, тақырыбын қорытындылау
Сабақ мақсаты Оқушылар мультимедиялық презентация мен интернеттің мүмкіндіктерін пайдалана отырып, шығармашылықпен жұмыс жасау арқылы, өзбетімен ізденеді, білімдерін жүйелеу.
Күтілетін нәтиже: -шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыланады;

-өзбетінше ізденеді;

-интернетті тиімді қолдануға үйренеді;

-білімдерін жүйелейді, жетілдіреді;

Сабақтың түрі Қорытындылау сабағы
Білім беру технологиясы Топтық және жұптық  жұмыстарға арналған
Сабақтың білім беру формасы Сыни тұрғыдан ойлау
Сабақта қолданылатын әдіс тәсілдер Ой-толғау, Фишбоун, «Т» кестесі, Эссе, Болжау кестесі, Синквейн әдісі, топтық шығармашылық жұмыс
Көрнекіліктер Презентация, интерактивті тақта, таймер, NetControl бағдарламасы
Сабақ барысы
                               Мұғалімнің іс – әрекеті                                 Оқушының іс — әрекеті
Ұйымдастыру

( 2 мин)

1. Топқа бөлу: «Мозайка» әдісі арқылы.

 

1.Оқушылар «W», «P», «e»  әріптерін құрап, әріптер бойынша ережелерді еске түсіреді

 

Қызығушылықты ояту    (5  мин) 2.«Сәйкестендіру, кестені толтыру» оқушылар тақтамен жұмыс жасайды.

(өткен тақырыпты қайталау).

2.Оқушылар кестені толтырып, сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.

 

Мағынаны ажырату

( 20 мин)

 

 

 

 

 

 

 

3.Топтарға бағытталған тапсырмалар:

I-топ. .«Интернет. Электрондық пошта» «практикалық жұмыс» (интернетті, электрондық поштаны қолдана отырып «Менің қалам») тақырыбында таныстырылым әзірлеу.

 

II-топ. Интернет. Электронды пошта тақырыбында «Т» кестесін толтыру. «Интернеттің қажеттілігі» тақырыбында ойтолғаныс жазу.

 

III-топ. PowerPoint бағдарламасының мүмкіндіктері тақырыбы бойынша  «Фишбоун» әдісін қолданып тақырыптың негізгі идеясын жазу.

Болжам кестесін толтыру. (Word, PowerPoint, Интернет).

 

Топтарға өз жұмыстарын қорғату.

4.Тақырып бойынша білімдерін жүйелейді, жетілдіреді.

I–топ. теориялық білімді, практикамен ұштастырады. Таныстырылымда эссе жазу,синквейн әдісі қолданылады.

 

II–топ. Интернет. Электронды пошта тақырыбында «Т» кестесін толтырады. «Интернеттің қажеттілігі» тақырыбында ойтолғаныс жазады.

 

III–топ. PowerPoint бағдарламасының мүмкіндіктері тақырыбы бойынша  «Фишбоун» әдісін қолданып тақырыптың негізгі идеясын жазады.

Болжам кестесін толтыру. (Word, PowerPoint, Интернет).

Топтар бір-бірін формативті бағалайды.

«10 баллдық жүйе»

«бутерброд»

«смайлк» арқылы бағалау

Ойтолғаныс

( 10 мин)

 

4. «Өрмекші торы» әдісі арқылы тақырып бойынша сұрақтар қоя отырып, өз білімдерін жүйелеу. 4. «Өрмекші торы» әдісі арқылы                3 тақырып бойынша білімдерін жүйелейді.
Бағалау  (3 мин) 5.Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды орындауымен қорытынды бағасы. 5.Топ басшысының бағасын ескере отырып, мұғалімнің суммативті бағасы
Үйге тапсырма

(2 мин)

6.Өткен тақырыптарды қайталап, бақылау жұмысына дайындалу 6.Бақылау жұмысына дайындалады.
Рефлексия ( 3 мин) 7.Кері байланыс. Компьютерде «Білдім, үйрендім, зерттедім»

(NetControl бағдарламасы  қолданылады).

 

7.Өз ойларын, ұсыныстарын компьютерде чатқа жазу арқылы сабақты бағалайды.