Мұқағали өлеңдеріндегі шыншылдық, тазалық, асқақтық.

37

 

 

 

 

№10 С. Мұқанов атындағы орта мектептің

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Мұстажапова Айымгүлдің

11 «а» сыныбында

қазақ әдебиеті пәні бойынша тізбектелген

сабақтың орта мерзімді жоспары

 

2013-14 оқу жылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Атырау қаласы

Сабақтың

тақырыбы

Сағат мерзімі Оқып-үйренудің

негізгі мақсаты

Оқытуда

қолданылатын

әдіс- тәсілдер

Оқып-үйренудің

нәтижесі

Оқып-

үйрену мақсатында бағаны қоса алып бағалау

Дарынды, талантты оқушылармен

жұмыс

Дереккөздер
1. Мұқағали өлеңдеріндегі шыншылдық, тазалық, асқақтық.

 

 

1

 

17.04.

14ж.

Мұқағали шығармашылығы туралы мағлұматты толықтыру, өлеңдерін талдау, идеялық мазмұнын ашу.

 

Сыни тұрғыдан ойлау, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, оқудағы көшбасшылық, диалогтық оқыту.

 

Шығарманы түсіну, ақын шығармашылығына баға беру, оқушы шығармашылғын арттыру. Топ басшылары өз тобын бағалау бетшесі арқылы бағалау Топтық жұмыстар, шығармашылық тапсырмалар беру, диалог құру. Оқулық, ғаламтор материалдары, суреттер, таблицалар, бейнетаспалар.
2. Ақын поэмалары.

«Ақ қайың» поэмасы

 

1

18.04.

14ж.

“Ақ қайың”

поэмасының негізгі идеясын, тақырыбын ашу. Негізгі кейіпкерлерге сипаттама беріп, портретін ашу, шығармашылыққа шыңдау.

Қызығушылықты ояту, «Блум таксономиясы» «Жұптық әңгіме», «Венн» диаграммасы, «Топтық бағалау», «Кластер» әдісі.

 

Ғылыми көзқарас қалыптастыру,эстетикалық тәрбие беру, жеке тұлға бойына адами қасиеттерді сіңіру. Топ басшысы формативті бағалау Күрделі талдау, салыстыру-

лар жасату, эссе жаздыру.

Ғаламтор материалдары, бейнесюжеттер, ақын шығармаларының жинақтары.
3. Қадыр Мырза-Әлі шығармашылығы. «Дала дидиры», «Домбыра», «Ақ отау» өлеңдері.

 

 

1

24.04.

14ж.

Қ.Мырзалиевтің шығармаларының негізгі идеясын, тақырыбын ашу. Негізгі кейіпкерлерге сипаттама беріп, шығармашылыққа шыңдау. «Ой шақыру», «Маршрут карта», «Жеке бағалау». Топтық жұмысты жандандыру.

Бірін-бірі тыңдай отырып, бағалай білу.

Топ сарапшылары өз топ мүшелеріне баға береді Әр тапсырмадан қорытынды жасай білу.Күрделі тапсырмалар, топтық жұмыс. Оқулық, ғаламтор материалдары.

Автор шығармаларының

жинағы.

4. Ақын поэмалары. «Қызыл кітап» поэмасы.

 

 

1

25.04.

14ж.

Поэмалардың ерекшеліктерін табу,түсіну;оқушылардың баяндау қабілеттерін арттыру, жауапкершілікке, қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу; «Ой шақыру», «Үш оқушымен кеңес», «Кезектесіп қайталау». Жеке тұлғаның ақыл- парасатының кемелденуі, шығармашылықтың артуы. Бағалаушы,басқарушы, жетелеуші, таймкипер,

барлаушы баға береді.

Ой толғау, тез шешім шығару, тапсырманың ғылымилығына мән беру. Оқулық, ғаламтор материалдары, суреттер, түрлі- түсті бетшелер.