Есептеуіш техниканың даму тарихы. ЭЕМ кезеңдері

134

 

Күні: .      Пәні:       Информатика     Сыныбы: 7А      Сабақ реті: 5

 

Сабақтың тақырыбы Есептеуіш техниканың даму тарихы. ЭЕМ кезеңдері.
Сабақтың мақсаты ЭЕМ-нің даму тарихы туралы білімдерін қалыптастыру, ой – өрістерін кеңейту  және алған білімдерін пысықтау.

Уақытты тиімді пайдалануға, өзін – өзі бағалауға дағдыландыру.

Сабақтың типі Жаңа сабақ
Күтілетін нәтиже ЭЕМ-нің даму жолы туралы білім қоры молаяды. Есептеуіш машинаның рөлін түсінеді. Даму тарихының әр кезеңіне сипаттама жасай алады.
Сілтеме, негізгі дерек көздері Сабақ жоспары, информатика оқулығы, сабаққа арналған таныстырылымдар, бағалау парағы, Интернеттен алынған ақпараттар
Сабақтың барысы Оқыту  түрі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Уақыт
Ұйымдастыру кезеңі

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

 

 

 

Топқа бөлу

Оқушылармен амандасу, сынып журналына жоқ оқушыларды белгілеу

Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру мақсатында «Сәлем, сәлем, сәлем!» тренингін өткізу.

 

 

И-Н-Ф-О,  Ф-А-Й-Л,  Д-И-С-К әріптердің қиындыларын біріктіру арқылы топқа бөледі

Мұғаліммен амандасады, Шеңбер жасап тұрады да, басында тұрған оқушы өзі бүгін естігісі келген сәлемдесу түрін келесі оқушыға сыбырмен айтуы тиіс.

 

Әріптерді біріктіріп 3 топқа бөлінеді

5 мин
Мақсат қою кезеңі

 

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: ЕТ даму тарихы. ЭЕМ кезеңдері.

Сабағымыздың мақсаты: ЭЕМ-нің даму тарихы туралы білімдерін қалыптастыру, ой – өрістерін кеңейту  және алған білімдерін пысықтау.

Уақытты тиімді пайдалануға, өзін – өзі бағалауға дағдыландыру.

 

1 мин
Білімді тексеру кезеңі
Білу

 

Оқыту мен оқуда ақпараттық коммуникациялық  технологияларды пайдалану.

АКТ

Блумның білу кезеңі бойынша ЭЕМ – ның даму тарихы туралы слайд ұсынады. Жаңа  сабақ  бойынша  алып отырған ақпа-раттарды үлгеріп, дәптерге жазып отыру, түртіп отыру. Түсінбегенін дер кезінде сұрау. 8 мин
Түсіну

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Келесі кезең түсіну кезеңіне «Неліктен ЭЕМ-нің техникалық негізі болған радиотехника   ХХ  ғасырдың  бірінші  жартысынан бастап  дами  бастады ? » Өз  ойың Оқушылар    топ   ішінде    бір  бірімен  кеңесіп   сұраққа   жауап  іздейді

 

8 мин

 

Сергіту кезеңі

 

/2 мин/

Қолдану

 

Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушылар тест тапсырмасын орындайды

 

Диалогтік оқыту

Келесі кезең қолдану кезеңі. Компьютерде жұмыс үстелінде «Формативті тест»

орнатылып тұр. Сол бойынша 5 минут уақыт беріледі. Алған бағаларыңды бірден бағалау парағына жазуларың керек.

 

Оқушылар әр компьютерде тест тапсырмасын орындайды. Алған бағаларын бағалау парақтарына қояды 5 мин
Талдау

 

Флипчартпен жұмыс 3 топқа тапсырма береді. Оқушыларды бақылайды. Тапсырманы орындауға уақыт береді. Постер қорғау арқылы тапсырманы орындайды. ЭЕМ даму кезеңдеріне байланысты картотека беріледі. 12 мин

 

Бағалау Өзара бағалау Топтар бір – бірінің жұмысын өзара бағалайды.

Ең жоғары ұпай 5. Әр топ мүшесі алған ұпайларын бағалау парақтарына жазып отырады.

Жинақтау

1 мин

 

 

Рефлекция

 

Слайд арқылы жасалған рефлекциялық презентацияны ашып:

·         Бүгінгі сабағымыз сіздерге ұнады ма?

·         Өз бетіңізбен жұмыс тапсырмаларын түсіне алдыңыз ба?

·         Топпен жұмыс істеу ұнады ма?

·         Өз достарыңмен тақырыпты талқылаған түсінікті ме?

·         Маған бұл сабақ керек емес деп ойлайсыз ба?

Сабақтағы оқушылардың көңіл күйі смайлик арқылы көрсетіледі.

 

 

2 мин
Бағалау

 

Формативты бағалау Оқушылар постер қорғағанда бір-біріне қойған ұпайлары мен компьютерде орындаған тест тапсырмаларынан жинаған ұпайларын қосып, мұғалімге хабарлайды.

Арнайы Excel  бағдарламасында есептеп, мониторинг шығарады.

Оқушылардың өздері қойған бағаларын күнделік бетіне түсіреді.

2 мин
Үйге

 

§5 Осы тақырыптың мазмұнын ашып, оқып келу 1 мин