Адамның негізгі ұлпалары: эпителий, дәнекер, бұлшық ет, жүйке

АптаКүні             жылы  

 

Сабақ

 

Сабақ тақырыбы:Адамның негізгі ұлпалары: эпителий, дәнекер, бұлшық ет, жүйке
Жалпы мақсат:Оқушылардың ұлпалар туралы білімдерін кеңейту. Тақырыпты тереңдей ашып, шапшаң ойлануға, ұтымды жауап беруге баулу,  сыни тұрғыда ойлау қабілеттерін ұштау.
Сілтеме:Биология 8 сыныпқа арналған оқулық

Электрондық оқулық

Оқушылар үшін оқу нәтижелері :Оқушылар тақырып бойынша  өз ойларын білдіруіне мүмкіндік алады;

Басқа адамдарда түрлі идеялардың  болатындығын  оқушылар түсінеді;

Оқушылар өз идеяларын дәлелдеуіне  мүмкіндік  алады.

Негізгі идеялар:Ұлпалар туралы біледі.Ұлпа  ұғымын толығырақ түсінеді.

 

Сабақта қолданылатын материалдар:Презентация

Слайд

 

Оқыту әдістеріОқу мен оқудағы жаңа тәсілдер диалог

СТО

Бағалау

Дарынды баламен жұмыс

 

 

Дерек көздері:

Ғаламтор

 

энциклопедия

Тапсырмалар:Модельдер жасау,кластер қорғау,дарынды оқушылармен жұмыс,эссе жазу.
 

                 Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

 

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Оқушыларға

психологиялық

   ахуал туғызу

 

Сергіту сәті

 

Топтың ережесімен

таныстыру

 

 

 

 

 

 

1.Білу

 

 

Үй тасырмасын сұрау

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Топтық жұмыс

 

 

 

Қолдану

 

Постерді қорғау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

5.Талқылау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма беру

 

 

 

 

Жинақтау

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

Рефлексия

 

 

Оқушылармен амандасу.Сабаққа жақсы көңіл күй тудыру. «Шаттық шеңбері» тренингі

 

Қызылөрік

 

 

Түрлі-түсті конфеттер арқылы бөлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Модель жасап әкелу  түсіндіру

Аминқышқылы

Нәруыз

Полисахаридтер

Нуклеин қышқылдары

 

 

 

Миға шабуыл

Жасуша дегеніміз не?

Жасушалар тобы қалай аталады?

Ұлпа дегеніміз қандай

Жасушалар тобы?

Өсімдіктер мен жануарлардағы

ұлпа түрлерін ата?

 

 

оқулықпен жұмыс

 

 

 

Мұғалім тапсырма береді.

1 топ.Эпителий ұлпасы

2топ  Дәнекер ұлпасы

3топ  Бұлшықет ұлпасы

4топ Жүйке ұлпасы

Мұғалім топтарға жақындап

Бағыт-бағдар береді.

Оқушылардың қателескен жерін

Сұрақ қою арқылы өз қателерін түзетеді.

Қорытынды жасатады.Анықтамасын өздеріне айтқызып, жаңа материалды өздеріне меңгертеді

 

1,2,3 балдық  жүйе

 

 

 

Венн диаграммасы,ұлпа түрлерін салыстыру

Сызықтық диктант(иә немесе жоқ)

 

 

 

 

 

 

 

 

Эссе жазу

«Ұлпалардың маңызы»

 

 

Жеке оқушылардан әр топтан сұрау

Мұғалім топ жетешілеріне немесе

Оқушыдан қойған бағасын сұрайды.

 

Смайлик арқылы бағалау

 

 

Алма  ағашына  алмаларды  ілу

 

Шеңберде тұрып,бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді

 

 

 

 

 

Топта көшбасшы

Спикер,тайм кипер,хатшы,дизайнер сайлап алу

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар бір-біріне сұрақ қояды.

Бағалау парақтарыңа жауап берген оқушылар бағасын қояды.Өзін-өзі бағалау.

 

Оқулықтан оқиды

Өз беттерімен оқу,жұппен талқылау

Топпен талқылау

 

 

 

 

 

 

кластер қорғап жазады

 

 

 

 

 

 

Кластер,постер  құру

 

 

 

 

 

 

 

Топтық бағалау

 

Берілген тапсырманы топ ішінде талқылап топ мүшелері жауап береді

Өздерін-өздері

бағалайды.

 

 

Топ болып талқылайды

 

 

 

 

Шығармашылық

жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

өздерін-өздері бағалайды

топ жетекшісі бағалайды.

 

 

 

Ұнаған сәттерін-қызыл алмаға жазады,ұнамаған кезеңдерін-жасыл алмаға жазып іледі