Мәтіндік процессорлар

50

Сабақтың тақырыбы: Мәтіндік процессорлар.

Сабақтың мақсаты:

1.Мәтіндік процессорлар тарауын меңгерген деңгейлерін анықтау, алған білімдерін бекіту, іс жүзінде қолдануға үйрету.

2.Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, практикалық және бағдарлы бағытта даярлау, ақпараттық мәдениетке және ұқыптылыққа, ұжымдылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Қорытындылау, шығармашылық сабағы.

Сабақтың әдісі: Жоба сабақ.

І.Ұйымдастыру.

ХХІ ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық қажет. Бұл сауаттылықтың алғашқы баспалдағы, әрине мектепте басталады. Ақпараттық мәдениет – бұл әңгімелесе білу, теледидар, хабар талғамды түрде қарау, алған мәліметті ой елегінен өткізіп, талдай білу. Бүгін сабақта «Мәтіндік процессорлар» тарауы бойынша жоба дайындап, оны көпшілікке ұсынып, қорғайсыздар. Жобаларыңызды бастамас бұрын біз өткенді қайталайық.

 

І-кезең.

Барлықтарыңызға бірдей тест тапсырмалары беріледі.

 

1./MS Word/ Жолақ және шегіністер тапсырмасына мүмкіндік беретін бағдарлама терезесінің элементі былайша аталады:

а/ тапсырмалар саласы

в/ негізгі меню

с/ стандартты аспаптардың панелі

д/ сызғыш*

е/ пешемдеу аспаптардың панелі

2.Компьютердің негізгі құралдарына жатпайтын құрылғы

а/ жедел жад

в/ монитор

с/ пернетақта

д/ принтер*

е/ жүйелік блок

3.Гипермәтінді белгідеу тілі:

А/ HTML*

В/ Basic

С/ Delphi

Д/ C++

Е/ Pascal

4./Құжатты пішімдеу, редакциялау/ Бос жолды жою үшін пернесін басу керек

А/ Delete*

В/ Enter

С/ Insert

Д/ End

Е/ Esc

5./MS WORD/ Мәтіндегі сөзді ерекшелеу үшін мыналар қажет

А/ Түзету-Ерекшелеу-Сөз командасын беру

В/ сөзге оң батырманы түрту және Ерекшелеу командасын таңдау

С/ сөзді екі рет түрту*

Д/ Түзету-Ерекшелеу командасын беру

Е/ сөзге түрту

6.WordArt объектісі мыналар үшін арналған

А/ мәтінді пішімдеу

В/ объектілерді ендіру

С/ мәтінді рәсімдеу*

Д/ объектілерді редакциялау

Е/ көлемді жазбаларды рәсімдеу

7.В1:С3 ерекшеленген ұяшық диапазонына мыналар кіреді:

А/ 9 ұяшық

В/ 2 ұяшық

С/ 6 ұяшық*

Д/ 1 ұяшық

Е/ 12 ұяшық

8.WinRar бағдарламасы  мыналар үшін арналған             

А/ сығымдалған файлдар *

В/ файлдармен жұмыс

С/ вирусқа тексеру

Д/ папкалармен жұмыс

Е/ вирустарды емдеу

9.PowerPoint презентацияны ұсыну режимі қай перне арқылы жүзеге асады:

А/ Ғ2

В/ Ғ4

С/ Ғ11

Д/ Ғ1

Е/ Ғ5*

10.Жаңа слайдты қосу үшін команда беру қажет

А/ Формат-Жаңа слайд

В/ Сервис-Жаңа слайд

С/ Файл-Құру-Слайд

Д/ Сервис-Слайд құру

Е/ Ендірме-Слайд*

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
д д а а с с с а е е

 

«МИҒА ШАБУЫЛ»

  • Интернет дегеніміз не?
  • Ақпарат сөзінің мағынасы?
  • Сурет салу бағдарламалары?
  • Ақпараттың өлшем бірліктерін атап шық?
  • Принтер не үшін арналған?
  • Еңгізу құрылғылары қандай?
  • Ақпаратты сақтау мақсатында қатты дискіні мыналардан қорғау қажет?

—     /MS Word/ шрифтің типін менюдің көмегімен өзгертуге болады

  • ТАВ пернесі мынаған арналған?
  • Ақпарат бір бағытта ғана берілетін топология?
  • Монитор экраны көлемінің дұрыстығы
  • Мәтіндегі сөзді ерекшелеу үшін мыналар қажет
  • Ақпаратты аса жоғары жылдамдықпен алмасатын құрылғы
  • Сканер – бұл мыналарға арналған
  • Жаңа слайдты қосу үшін команда беру қажет
  • WordArt объектісі мыналар үшін арналған т.б.

 

 

ІІ-кезең.

 

Күнделікті өмірде сіздер газет, журнал оқып жүрсіздер. Бүгінгі жобамыз газет шығаруға  арналады. Жобада баған мен колонтитул жайында алған білімдеріңізді практикалық түрде қолданамыз. Ол үшін біз үш топқа бөлінеміз:

1-топқа «Айгөлек» газетін;

2-топқа «Болашақ» газетін;

3-топқа «Жас тілші» газетін  жасап шығару ұсынылады.

Әр топ газеттің редакторын, тілшілерін, фототілші  сайлап аласыздар.

 

Газетке қойылатын талаптарды ескерулеріңізді сұраймын:

 

  1. Газеттің аты, логотипі бар, авторлары көрсетілген;
  2. Тиянақты, тақырыбына сәйкес жасалынған газет материалдары жоғары бағаланады;
  3. Иллюстрациялар тақырыпқа сәйкес таңдалынған, мәтіндер дұрыс орналасқан;
  4. Газет құрылымы дұрыс, оқуға ыңғайлы;
  5. Газет материалдарына грамматика, орфография, пунктуация ережелері сақталған;
  6. Газетте өздері алған интервью мен сурет қолданылған;
  7. Әр топ мүшесі өз үлесін қосқан.

 

ІІІ-кезең.

Жұмысты бастамас бұрын, келесі алгоритмдік қадамдар  жасаңыздар.

 

  1. MS Word редакторын іске қосамыз
  2. Парақ  параметрін өз беттерінше өзгертеміз
  3. Колонтитул кіргізу. Колонтитулға газет атын, күнін енгізіндер
  4. Бағана санын белгілеңдер. Бағанға мақала енгізіңдер
  5. Газетті Web –беттер түрінде сақтаңдар
  6. Баспаға жіберіңдер

 

ІV-кезең.

Жоба қорғау. Барлық топ жұмыстарын аяқтаған сияқты. Енді ретімізбен өз жобаларымызды қорғаймыз қорғау уақыты 2 минут. 2 минут ішінде газет беттерімен таныстырып өтесіздер. Газет жобасын орындаған барысында қандай бағдарламаларды қолдандыңдар және қандай қосымша құралдарды пайдаландыңдар.

 

 

V-кезең.

Әділ қазылар алқасы өз бағасын береді.

Топ атауы Газеттің аты, логотипі бар, авторлары көрсетілген Тиянақты, тақырыбынасәйкес жасалынған газет материалдары жоғары бағаланады Иллюстрациялар тақырыпқа сәйкес таңдалынған, мәтіндер дұрыс орналасқан Газетқұрылымы

дұрыс, оқуға ыңғайлы

Газет материалдарына грамматика, орфография, пунктуация ережелері сақталған Газеттеөздері

алған

интервью

мен сурет қолданылған

Әр топмүшесі

өз үлесін қосқан

1
2
3

 

VІ-кезең.

Үйге тапсырма: «ҰЛЫ ОТАН СОҒЫСЫНА — 65 жыл» тақырыбына материалдар жинау.

VІІ-кезең.

Ақпарат қоғам  өмірінің  барлық салаларын қамтиды. Қазіргі компьютерлердің ерекшелігі ақпаратты алуан түрде өндеу үшін қолданылатынында. Бұл – мәтін өндеу, графикалық жұмыс орындау, әр түрлі  дерек жинау  мен оны жедел  шығарып беру,   компьютермен  оқыту процесінде  ақпаратты  программалық  түрде ұсыну, білім сапасын автоматтандырылған  түрде бақылау және т.б.