Халық ауыз әдебиеті Батырлар жыры туралы

355

 

 

 

Тақырыптық күнтізбе жоспары Сынып : 6

 

Пәні:  Қазақ әдебиеті Оқулықтың авторы:  Жоспар бойынша сабақ саны: 68

 

Апталық сағат саны: 2

                                                                                                                                                                                 

Пән мұғалімі: Бегалина Райхан Тоқсанбайқызы

 

Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

 

 

Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

(7модульді ықпалдастыру)

1 2 3 4 5 6 7
  І тоқсан, 18 сағат
1 1 Кіріспе.

Көркем әдебиеттің адам өміріндегі орны. Әдебиеттің өнердің басқа түрлерімен (музыка, бейнелеу, театр, кино) байланысы. Оқулықпен жұмыс істеу дағдысын дамыту (мазмұны мен құрылымы туралы).

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады; -Өзін-өзі бағалайды;

ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын көркемдік шындық тұрғысынан суреттей біледі;

-Ассоциация әдісі; топтастыру;

-өзара  оқыту;

-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап; — зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

1,2,3,4,5,6,7
Халық ауыз әдебиеті   Батырлар жыры туралы
2 1 «Қобыланды батыр» жыры

«Батырлар жыры туралы түсінік. «Қобыланды батыр» жыры» Батырлар жырының тақырыбы мен идеясын ашу Батырлар жырының өзіндік ерекшеліктерін ұғыну. Жырдағы халықтың тарихы мен салт-санасының көрініс табуы. Елдік идея мен ерлік сипаты. Әдебиет теориясы: эпостық жырлар.

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Мазмұнын  игеріп, талдай біледі. Тіл дамыту: жырды оқу мақамы (аудио/бейне таспалардан үзінділер тыңдату), жоспар құру, баяндау, кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме бере алады. Пәнаралық байланыс: театр (М.Әуезов. «Қарақыпшақ Қобыланды»). Өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізуге үйренеді: мұғалімнің ұсынуы бойынша;

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; 1,2,3,4,5,6,7
3 1 Жырдың тақырыбы мен мазмұны

«Қобыланды батыр» жырының тақырыбы мен мазмұнын ашу.

-Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Жырдың тақырыбы мен идеясын ажырата біледі.

Берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізе алады.

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

1,2,3,4,5,6,7
4 1 Жырдағы кейіпкерлер

Жырдың кейіпкерлері. Қобыланды бейнесі, оның ерлік істері мен адамгершілік тұлғасы. Жырдағы Құртқа бейнесі. Тайбурыл образы.

Кейіпкерлерге мінездеме жасап, талдай біледі. Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме)

Вен диаграммасы

1,2,3,4,5,6,7
5 1 «Алпамыс батыр»  жыры

Әдебиет теориясы: әсірелеу (гипербола), шендестіру (антитеза). Тіл дамыту: мәнерлеп оқу, жатқа оқу, толық және қысқаша мазмұндау. Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері, театр, т.б. Өзіндік ізденіс жұмыстары: «Жоямерген» жыры.

өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата біледі;

ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын көркемдік шындық тұрғысынан суреттей

білуі;

 Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

1,2,3,4,5,6,7
6 1 Жырдың тақырыбы мен идеясы

Жырдың ерекшелігі, тақырыбы мен идеясы. Жыр тақырыбының ел бірлігін, тыныштығын, елді сыртқы жаудан қорғау, халық қамын ойлайтын батырды армандау мүддесінен туатындығы.

Әдебиет теориясынан ұғымы қалыптасады . Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады; -Өзін-өзі бағалайды;

 -Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап; — зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

 

1,2,3,4,5,6,7
7 1 Жырдағы кейіпкерлер

Алпамыс бейнесі арқылы көрінуі. Ұлтан образының көркем жинақталуы. Жырдағы асыл жар бейнесі. Қарагөзайымның айнымас достығы, Байшұбар тұлпардың иесіне адалдығы.

Мінездеме берудің қыр-сырын үйренеді.

Салыстырмалы Венн диаграммасын құра біледі.

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады; -Өзін-өзі бағалайды;

Рольдік ойын,

«Екі жақты күнделік»

 

1,2,3,4,5,6,7
8 1 Шығармашылық жұмыс№1 «Еркін жазу» әдісі,
ХІХ ғасыр әдебиеті
9 1 Д.Бабатайұлы «О Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі

Өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет. Ақтамберді жырауды ұстаз тұтуы. Ақынның қазақ поэзиясындағы орны. «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңінің жеке адамға арнау үлгісінде айтылуы. Ақынның ел болашағы – жастарға деген бата-тілегі, үміті мен сенімі. Ақын арманының риторикалық сұрау арқылы берілуі, өлеңнің көркемдік ерекшелігі. Әдебиет теориясы: риторикалық сұрақ.

Тіл дамыту: өлеңді мәнерлеп оқу, шығармашылық жұмыс – ата-әже, ата-аналарының тілек-баталарын жазу. Өзіндік ізденіс жұмыстары: Дулат Бабатайұлы. «Тегімді менің сұрасаң»;

— Тіл туралы  айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады; -Өзін-өзі бағалайды

өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата білуі;

 Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме)

Вен диаграммасы Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

1,2,3,4,5,6,7
10 1 С.Аронұлы. «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» өлеңі

Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет. Жетісу ақындарының көшбасшысы және Жамбылдың пір тұтқан ұстазы екендігі. «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» өлеңінде адам бойындағы қайшылықты қасиеттерді суреттеуі, адамгершілік ізгі қасиеттерді жоғары тұтып бағалауы.

Тіл дамыту: өлең мазмұнының желісі бойынша адам бойындағы жақсы қасиеттер мен жаман әдеттер туралы әңгімелесу барысында ажырата алады. Пәнаралық байланыс: «Өзін-өзі тану». Өзіндік ізденіс жұмыстары: Сүйінбай Аронұлы. «Болыстарға баға»;

даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады; -Өзін-өзі бағалайды

 -Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап; — зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

 

1,2,3,4,5,6,7
11 1 Абай Құнанбайұлы. «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ»,

Абай – ұлы тұлға, кемеңгер ақын. Абайдың қазақ әдебиеті мен мәдениетіндегі орны. Ақынның туып-өскен, тәрбие алған ортасы. Шығармашылық жолы.

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

«Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» өлеңіндегі жүйрік аттың портретін оқып, түсінеді. Ақынның жылқы малын ұлттық таным тұрғысынан Тіл дамыту: аттың мүсінін өлең жолдарымен салыстыра отырып, ауызша суреттеп бере алады. Мәнерлеп оқиды.

 Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Вен диаграммасы Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

1,2,3,4,5,6,7
12 1   «Құлақтан кіріп бойды алар», -Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды. бағалайдыӘн мен күйдің жанға ләззат беретін, көкейге ой салатын эстетикалық мәнін ұғынады. өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата біледі;

 -Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап; — зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

 

1,2,3,4,5,6,7
13 1 «Әсемпаз болма әрнеге» өлеңі Өлеңнің көркемдік, философиялық ерекшелігі. «Әсемпаз болма әр неге» өлеңіндегі жастарды өнер, білім үйрену арқылы өмірде өз орнын табуға үндеуін түсінеді.

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алады;

 Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме)

Вен диаграммасы Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

1,2,3,4,5,6,7
14 1 Отыз бірінші қара сөзі Отыз бірінші қарасөз. Абайдың прозалық үлгіде жазылған шығармалары туралы түсінік қалыптасады. Ол шығармаларының жазылу себептерін ұғынады.  Қарасөздеріндегі философиялық ой. Әдебиет теориясы: қарасөз туралы түсініктері қалыптасады.

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

 -Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап; — зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

 

1,2,3,4,5,6,7
15 1 Шығармашылық жұмыс№2
ХХ ғасыр  әдебиеті
16 1 Ш.Құдайбердіұлы. «Адамдық борышың» өлеңі

Шәкәрім – Абайдың рухани ізбасары. Ақынның өскен ортасы мен шығармашылығы. «Адамдық борышың» өлеңі. Ақын – ұлы гуманист. Ақынның адамгершілік идеяларының өлеңдегі көрінісі.

Әдебиет теориясы: өлең құрылысындағы жаңалық (ұйқас, буын, тармақ өлшемі).

Өлең арқылы шын бақыттың сырын ұғынады. Абай шығармаларымен үндестігін табады. Өлең құрылысындағы ерекшелікті ажыратады. Тіл дамыту: мәнерлеп оқиды, түсінгенін әңгімелейді, елі мен ата-ана алдындағы міндет пен борыш туралы эссе жазады. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, кино («Шәкәрімнің соңғы күзі» көркем фильмі, авторы әрі режиссері Б.Қанапиянов); Мәтіндік талдау,

ИНСЕРТ»,

БҮҮ

1,2,3,4,5,6,7
17 1 С.Торайғыров. «Шығамын тірі болсам адам болып», «Мен қазақ» өлеңдері

Ақынның өмірі мен шығармашылығы. Сұлтанмахмұт поэзиясындағы ел мен жер тағдыры, өнер, білімге деген құштарлығы және оның ақын поэзиясында көрінуі. Өлеңге арқау болған ақын арманы, өмірлік мұраты. Оның өз шығармаларында надандық пен қараңғылықты сынауы. «Алаш» ұранын ту етуі.

Әдебиет теориясы: лирикалық қаһарман.

Тіл дамыту: өлеңді жатқа оқиды, туған жерге деген сезімді шағын ойтолғау арқылы жазады. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, география;

өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата біледі;

Берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізе алады.

«Еркін жазу» әдісі, рольдік ойын,

«Екі жақты күнделік»

1,2,3,4,5,6,7
18 1 Сыныптан тыс оқу Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқи біледі; «Ортада қаламсап!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

 

 

Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

(7модульді ықпалдастыру)

1 2 3 4 5 6 7
  ІІ тоқсан, 14 сағат
1 1 А.Байтұрсынұлы. «Анама хат», «Қара бұлт» өлеңдері А.Байтұрсынұлы – ақын, тіл және әдебиет зерттеушісі, педагог, қоғам қайраткері. «Қара бұлт» өлеңінің мазмұны. Тақырыбы мен идеясы. Өлеңнің аллегориялық сипаты. Өлең мазмұнының мысал жанрына жақын екендігі. Әдебиет теориясы: астарлау.. Пәнаралық байланыс: музыка, бейнелеу өнері, кино, театр туындылары, электрондық оқулық (А.Байтұрсынұлы мұражайы). Автордың «тайпалған талай жорға, талай тұлпар» деп тұспалдап айтып отырғаны алаш ардақтылары екендігі. -Ойын нақты жеткізе алады;-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады; -Өзін-өзі бағалайды;

Мақсатсыз, қайырымсыз еңбектің пайдасыз екендігі туралы ойды түсінеді.  «Анама хат» өлеңіндегі ұлының анаға деген сағынышын ұғады. «Оқ тиіп, он үшінде ой түсірген жүрегіндегі жара» сырын ақын өмірімен байланыстырады. Өлеңдегі ұйқас ерекшелігін түсінеді. Тіл дамыту: мәнерлеп оқу, ата-ана алдындағы міндетін түсінеді.

Өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: Ахмет Байтұрсынұлы. «Жиған-терген» өлеңі;

 

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара  оқыту;

-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

1,2,3,4,5,6,7
2 1 М.Жұмабаев. «Мен кім?», «Қазақ тілі» өлеңдері

Ақынның өмірі мен шығармашылығы. «Мен кім?» лирикасының тақырыбы мен идеясы. Өлеңдегі алаш ұланының сөзбен сомдалған портреті. Жыр жолдарындағы метафоралық қолданыстар. Эпитет пен теңеу. Әдебиет теориясы: метафоралық шендестірулер.. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, Қазақстан тарихы.

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

«Қазақ тілі» өлеңіндегі ақынды толғандырған ана тілі тағдыры. Туған тілге деген құрмет, болашаққа деген сенімі артады. Тіл тағдырының ел тағдырымен біртұтас бірлікте екендігі. Өлеңдегі оптимистік асқақ үн, метафоралық шендестірулер, олардың өлең идеясын ашудағы мәнін ұғады. Тіл дамыту: мәнерлеп, түсініп оқиды, ана тілі туралы шағын шығарма жазады.

Өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: Мағжан Жұмабаевтың «Күншығыс» өлеңі;

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; 1,2,3,4,5,6,7
3 1 С.Дөнентаев шығармалары. «Заман кімдікі?», «Бозторғай» өлеңдері.

С.Дөнентаевтың өмірі мен жазушылық қызметі (өткен сыныпта оқылған деректерді толықтыру). Өлеңдерінің тақырыбы мен идеясы. Ақын шығармаларындағы аллегория және астарлау. С.Дөнентаев шағын сюжетті өлеңнің шебері, көсемсөз шебері.

-Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Тіл дамыту: шағын шығарма жазады.

Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі. Өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: С.Дөнентаевтың мысал өлеңдері;

өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата біледі;

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

1,2,3,4,5,6,7
4 1 Шығармашылық жұмыс №3
5 1 «Ой» фельетоны

Әдебиет теориясы: аллегория, сатира туралы ұғымдарды кеңейту.

өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата біледі; 1,2,3,4,5,6,7
6 1 С.Сейфуллин.  «Далада» өлеңі

Сәкен туралы сөз. Туған жерге деген махаббат. Бостандықтың, азаттықтың оңай келмейтіндігі, оған тек қана күрес арқылы қол жеткізуге болатындығы. Ақынның кең далаға, бабалар салған ерлік дәстүріне деген мақтаныш сезімі. Асаудың символдық образ екендігі. Романтикалық көңіл күй. Жастарды еркіндік, әділдік үшін күреске шақыруы. Әдебиет теориясы: дамыта суреттеу.

Тіл дамыту: ақынға еліктей отырып, өз еліңнің бүгіні мен болашағы туралы ойтолғау жазады. Пәнаралық байланыс: география, бейнелеу өнері.

Өзіндік ізденіс жұмыстары: С.Сейфуллин. «Тау ішінде», «Біздің жақта»;

өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата біледі;

 

1,2,3,4,5,6,7
7 1 Б.Майлин. «Түйебай» әңгімесі

Жазушының өмірі мен шығармашылық жолы туралы қысқаша мәлімет. Әдебиет теориясы: әңгіме туралы түсінікті дамыту.

Тіл дамыту: түсініп оқып, жоспар құрады, жоспар бойынша мазмұндайды, талқылауға арналған сұрақтар әзірлейді. Өзіндік ізденіс жұмыстары: М.Әуезов. «Жетім» әңгімесі;

әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алады;

1,2,3,4,5,6,7
8 1 Әңгіменің тақырыбы мен идеясы

«Түйебай» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы. Тәрбиелік мәні. Қаламгердің ескіше оқуды сынауы.

Әңгімедегі Түйебай образын тауып, мінездеме құрастырады. Әңгіменің реалистік сипаты, көркемдік ерекшелігін таба біледі. 1,2,3,4,5,6,7
9 1 І.Жансүгіров. «Анам тілі», «Домбыра» өлеңдері.

Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы. Ана тілінің адамның дүниені танып, азамат болып қалыптасу жолындағы рөлі туралы. Домбыра өлеңінің мазмұны. Күй құдіретінің поэзия тілінде бейнеленуі. Әдебиет теориясы: градация.

Тіл дамыту: мәнерлеп оқиды, ана тілі / домбыра / күй өнері туралы өзіндік пікірі бар ойтолғау жазады. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, музыка (күй өнері) мағынасын түсінеді. Өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: І. Жансүгіров. «Жетісу суреттері» өлеңі;

өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата білуі; өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата біледі;

1,2,3,4,5,6,7
10 1 Шығармашылық жұмыс№4
11 1  М.Әуезов. «Біржан сал Абай ауылында» («Абай жолы» романынан үзінді)

Жазушының өмірі мен шығармашылығы. «Абай жолы» роман-эпопеясы туралы қысқаша мәлімет.

Тіл дамыту: жоспар құрады, жоспар бойынша мазмұндайды. Өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: І. Жансүгіров. «Әнші» өлеңі;

ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын көркемдік шындық тұрғысынан суреттей біледі;

1,2,3,4,5,6,7
12 1 Абай мен Біржан жақындастығы

Ұлы ақын Абай мен атақты әнші Біржан сал туралы оқушыларға хабардар ету. Қазақтың екі ұлы өнерпазының кездесуі. Шығармадағы өнер тақырыбы.

Өнердің адам өмірінде алатын орнын түсінеді.

Абайдың ән тыңдау, әсем сазды иірімдерді терең талғаммен түсініп, қабылдауы арқылы түсінеді.

Берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізе алады.

1,2,3,4,5,6,7
13 1 Әңгіме кейіпкерлері

Жазушы сомдаған образдар жүйесі. Әдебиет теориясы: типтік образ туралы.

Пәнаралық байланыс: электрондық оқулық («Бөрліге саяхат» телесабағы), музыка (қазақ сал-серілері, олардың кино өнерінде көрінуі).

 

1,2,3,4,5,6,7
14 1  Сыныптан тыс оқу Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқи біледі;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

 

 

Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

(7модульді ықпалдастыру)

1 2 3 4 5 6 7
  ІІІ тоқсан, 20 сағат
1 1 Ғ.Мүсірепов. Автобиографиялық әңгіме

 

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқи біледі;

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара  оқыту;

-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

1,2,3,4,5,6,7
2 1 Ә.Сәрсенбаев. «Туған жер», «Сен құрметте оны, қарағым» өлеңдері -Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; 1,2,3,4,5,6,7
3 1 Б.Момышұлы. «Жауынгердің тұлғасы» әңгімесі

Жазушының өмірі мен шығармашылық жолы туралы қысқаша мәлімет.

Үзіндіде суреттелген соғыс кезіндегі жауынгерлердің табандылығы, батырлығы.

-Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды. Тіл дамыту: түсініп оқиды, мазмұндайды, ерлік, батырлық туралы пікір алмасады. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы (Қазақстан екінші дүниежүзілік соғыс жылдарында), Өзіндік ізденіс жұмыстары: Бауыржан Момышұлы. «Ұшқан ұя» повесі (үзінді);

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

1,2,3,4,5,6,7
4 1 Батырдың нар тұлғасы

Батыр Бауыржан Момышұлының өз бейнесі, батырлық тұлғасы. Ұлы Отан соғысындағы қазақ жауынгерлерінің ерлігі.

Үзіндінің деректілік сипатын анықтайды. Жазушының стилі. Әдебиет теориясы: деректі шығармалар туралы алғашқы түсінік алады.

электрондық оқулық («Ерлер есімі – ел есінде»), халық батырының өз даусы жазылған үнтаспаны тыңдайды, «Қазақтың Бауыржаны» деректі фильмін көреді.

ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын көркемдік шындық тұрғысынан суреттей біледі;

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара  оқыту;

-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

1,2,3,4,5,6,7
5 1 С.Сарғасқаев. «Тәмпіш қара» повесінен үзінді

Соғыстан кейінгі жылдардағы ауыл тұрмысы, ондағы балалар өмірі. Повестегі Ертай, Шаншатай, Бейсекүл образдары. Шаншатайдың бойындағы батылдық, әдептілік, ұстамдылық, ұйымдастыру-шылық қасиеттері. Балалардың білімі мен күш-қайратын пайдалы еңбекке бағыттауы. Иманбектің мінезіндегі жағымсыз қасиеттер. Шығарманың сюжеті мен композициялық құрылымы. Идеясы. Әдебиет теориясы: балалар әдебиеті.

Тіл дамыту: түсініп оқиды, мазмұндайды, әдептілік, ерлік, батырлық туралы пікір алмасады.

Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы.

Өзіндік ізденіс жұмыстары: С.Сарғасқаев. «Біз төртеу едік» повесі;

Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады; Берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізе алады.

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс;

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

1,2,3,4,5,6,7
6 1 М.Әлімбаев. «Ана тілім ғажап деп айта аламын», «Биіктер» өлеңдері

Өмірі мен шығармашылығы. Ақынның балаларға арналған жырлары. Ақынның «Ана тілім ғажап деп айта аламын» лирикасындағы ана тілінің қадірі мен қасиеті туралы ойлары. «Биіктер» өлеңіндегі бала танымы, адам ойының өсуі, тереңдеуі туралы толғаныстары, оны М.Әлімбаевтың қарапайым тілмен әсерлі баяндауы. Әдебиет теориясы: қара өлең ұйқасы.

Тіл дамыту: өлеңді түсініп оқиды, жаттайды. Пәнаралық байланыс жасайды: қазақ тілі.

Өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: қазақ тілі туралы айтылған ұлы адамдардың сөздері;

өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата білуі;

өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата біледі;

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

1,2,3,4,5,6,7
7 1  Шығармашылық жұмыс№5
8 1 Б.Соқпақбаев. «Менің атым -Қожа» повесі

Жазушының өмірі мен шығармашылық жолы туралы қысқаша мәлімет. Оқиға және характер. Шығарманың бас кейіпкері Қожа мінезінің қалыптасуына мектептің, өскен ортасының, отбасының әсері. Қожаның қиялшыл, сезімтал, зейінді бала екендігі. Хикаятта бала табиғатына тән мінездердің көрінуі.

Тіл дамыту: түсініп оқиды, жоспар бойынша әңгімелейді. Пәнаралық байланыс: кинофильм («Менің атым – Қожа»)интернеттен іздеп, танысады. Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады; Берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізе алады.

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара  оқыту;

-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

1,2,3,4,5,6,7
9 1 Түбінде адам болатын бала

Кейіпкер сана-сезімінің өсіп, өзгеруі, рухани жан дүниесінің баюы. Қаламгердің баяндау тілінің жасөспірім бала психологиясына сай екендігі. Хикаят оқиғасының тартымдылығы, шынайылығы. Шығармадағы юмор. Әдебиет теориясы: хикаят туралы.

Өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізеді: Бердібек Соқпақбаев. «Жекпе-жек» хикаяты

Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады; Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқи біледі;

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; 1,2,3,4,5,6,7
10 1 М.Мақатаев. «Қара өлең», «Қайырлы түн»

Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет. «Қайырлы түн». Ақынның бейбіт өмір мен гуманизмді насихаттауы. Ақын пайдаланған бейнелі сөздер. Өлең тілі. Арнау, оның поэзиядағы рөлі. «Қара өлең». Қазақ поэзиясының негізі жыр және қара өлең екендігі. Өлеңдегі мазмұн мен пішін. Ақынның қара өлең үлгісін пайдалана отырып өлеңмен тың ой, айшықты соны сурет сала білуі

Тіл дамыту: мәнерлеп оқиды. Пәнаралық байланыс жүргізеді: ақынның өз даусы жазылған үнтаспаны тыңдайды.

Музыка (М.Мақатаев өлеңдеріне жазылған әндерін тыңдау). -Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

 

 

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

1,2,3,4,5,6,7
11 1  «Елім барда», «Анау –аспан, мынау –бақ» өлеңдері

«Анау – аспан, мынау – бақ» өлеңіндегі қыс көрінісі. Табиғатты адам кейпінде суреттеу – көріктеудің бір түрі екендігі. Әдебиет теориясы: қара өлең ұйқасы туралы түсінік.

Өзіндік ізденіс жұмыстары: М. Мақатаев шығармалары (мұғалімнің ұсынуы бойынша);

Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата біледі;

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара  оқыту;

-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

1,2,3,4,5,6,7
12 1 Ш.Мұртаза.  «Қызыл жебе» романынан үзінді

Жазушының өмірі мен шығармашылық жолы туралы қысқаша мәлімет. Әдебиет теориясы: диалог.

Тіл дамыту: шағын шығарма жазады.

Пәнаралық байланыс: «Асуда атылған оқ» фильмінен жеке көріністерді тамашалайды;

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; 1,2,3,4,5,6,7
13 1 Тағдыр асулары

Шығармадағы мемлекет қайраткері Тұрар Рысқұловтың балалық шағы. Тағдыр асулары.

Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

1,2,3,4,5,6,7
14 1 Бала Тұрар

Бала Тұрардың қиындыққа төзімділігі мен қайсарлығы, алғырлығы мен зеректігі. Жазушының бала образын жасаудағы ізденістері. Кейіпкер бейнесін ашып тұрған көркем детальдар, тіл көркемдігі. Жазушының әңгімелеу, баяндау шеберлігі.

 

Өзіндік ізденіс жұмыстары: М. Мақатаев шығармалары (мұғалімнің ұсынуы бойынша);

Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

Берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізе алады.

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара  оқыту;

-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

1,2,3,4,5,6,7
15 1 С.Мұратбекова. «Қылау»  әңгімесі

Жазушының өмірі мен шығармашылық жолы туралы қысқаша мәлімет. Әдебиет теориясы: кейіпкер туралы ұғымды кеңейту.

Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; 1,2,3,4,5,6,7
16 1 Сатай мен Рабиға

Әңгімедегі балғын сезімнің алғашқы ұшқындары. Өмір шындығын көркем бейнелеудегі жазушы шеберлігі. Образдар жүйесі. Шығарма тілі. Шығармадағы нәзік лиризм мен жылы юмор.

Тіл дамыту: кейіпкерлерге мінездеме береді.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.

Өзіндік ізденіс жұмыстары: С.Мұратбеков. «Жусан иісі» повесі (үзінді) оқиды;

Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

1,2,3,4,5,6,7
17 1 Шығармашылық жұмыс№6
18 1 Ә.Марқабаев. «Ғарыштағы қымыз» әңгімесі

Жазушының өмірі мен шығармашылық жолы туралы қысқаша мәлімет. Шығарманың тақырыбы мен идеясы. Тәрбиелік мәні.

Тіл дамыту: фантастикалық шығармалардағы кейіпкерлер бейнесін, олардың ерекшеліктерін сипаттайды.

Берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізе алады.

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара  оқыту;

-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

1,2,3,4,5,6,7
19 1 Фантастикалық әңгіменің жанрлық сипаты

Автордың фантастикалық шығармада қазақтың ұлттық сусыны қымыздың қасиетін сипаттауы. Фантастикалық әңгіменің жанрлық сипаты, образ жасаудағы ерекшеліктері. Әдебиет теориясы: фантастикалық шығармалар туралы ұғым.

Пәнаралық байланыс: география, биология. Өзіндік ізденіс жұмыстары: Ә.Марқабаев. «Күнге тағы дақ түсті», М.Гумеров. «Жұмбақ сәуле» фантастикалық әңгімелері;

Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқи біледі;

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; 1,2,3,4,5,6,7
20 1 Сыныптан тыс оқу Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқи біледі; 1,2,3,4,5,6,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

 

 

Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

(7модульді ықпалдастыру)

1 2 3 4 5 6 7
  ІҮ тоқсан, 24  сағат
1 1 М.Мағауин шығармалары туралы. «Бір атаның балалары» хикаяты

 

— Тіл туралы  айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

-Ассоциация әдісі; топтас-тыру;

-өзара  оқыту;

-ББҮ;Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

1,2,3,4,5,6,7
2 1 Тақырыбы мен идеясы -Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады; Берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізе алады.

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; 1,2,3,4,5,6,7
3 1 Әңгіме кейіпкерлері -Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

1,2,3,4,5,6,7
4 1 Шығармашылық жұмыс№7 1,2,3,4,5,6,7
5 1 Ә.Кекілбай. «Шыңырау» повесінен үзінді

Жазушының өмірі мен шығармашылық жолы туралы қысқаша мәлімет.

Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; 1,2,3,4,5,6,7
6 1 Шығармадағы адам өмірінің сыр-сипаты

Әңгімедегі балғын сезімнің алғашқы ұшқындары. Өмір шындығын көркем бейнелеудегі жазушы шеберлігі. Образдар жүйесі.

Тіл дамыту: кейіпкерлерге мінездеме береді.

ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын көркемдік шындық тұрғысынан суреттей біледі;

 

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

1,2,3,4,5,6,7
7 1 Құдық қазу-Еңсептің ата кәсібі

Шығарма тілі. Шығармадағы нәзік лиризм мен жылы юмор. Әдебиет теориясы: кейіпкер туралы ұғымды кеңейту.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.

Өзіндік ізденіс жұмыстары: С.Мұратбеков. «Жусан иісі» повесі (үзінді) оқиды;

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

1,2,3,4,5,6,7
8 1 Д.Исабеков. «Ата үміті» повесінен үзінді

Жазушының өмірі туралы қысқаша мәлімет. Табиғат пен адам арасындағы қатынас. Әдебиет теориясы: әңгіме құрылысы. Композиция.

Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

1,2,3,4,5,6,7
9 1 Әңгімедегі адамгершілік мәселелері

Повестегі табиғатқа қиянат жасаған Омаш қылықтары. Жазушының ондай жат әрекеттерден жас ұрпақты сақтандыратыны. Әңгімедегі ізгілік, адамгершілік мәселелері.

Пәнаралық байланыс: өзін-өзі тану.

Өзіндік ізденіс жұмыстары: Мұғалім қалауымен шығармаға үндес басқа көркем әдебиет үлгілерімен танысады. Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқи біледі;

1,2,3,4,5,6,7
10 1 Шығармашылық жұмыс№8
ӘЛЕМ ӘДЕБИЕТІ
11 1  Манас жыры

«Манас жыры» көлемі жағынан аса ауқымды, қырғыз халқының фольклорлық мұрасы, дүниежүзілік мәдениеттің алтын қорына енген шығарма екендігі. Жырдың жеңімпаз Манас бастаған қырғыз батырларының шетел басқыншыларына қарсы жорықтарын сөз етуі. Іштен шыққан жау көзқамандардың (түркілерге күйеуге шыққан қытай әйелдерінен туған балалар) сатқындығы. Әдебиет теориясы: жыршы туралы ұғым.

Тіл дамыту: қазақ батырлар жырының кейіпкерлері мен Манас бейнесін салыстыра суреттейді; Пәнаралық байланыс: қаһармандық эпос.

Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады

Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқи біледі;

Берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізе алады.

1,2,3,4,5,6,7
12 1 Манастың балалық шағы

Өз халқының бақыты мен бірлігі үшін ішкі, тысқы жаулармен аянбай күрескен Манас бейнесі. Манас – халық даналығы, арманы, қиялы туғызған кейіпкер екендігі.

Өзіндік ізденіс жұмыстары: «Алпамыс батыр» жырымен салыстырады; ауд ио/бейне таспадан жыр тыңдайды.

-Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқи біледі;

1,2,3,4,5,6,7
13 1 Д.Лондон. «Мексика ұлы» әңгімесі.

Жазушы туралы қысқаша мәлімет. Әңгіменің сюжеті мен негізгі кейіпкерлері.

Тіл дамыту: жоспар бойынша әңгімелейді, талқылауға арналған сұрақтар әзірлейді. 1,2,3,4,5,6,7
14 1 Рингтегі айқас

Әңгімедегі өмірге деген құштарлықтың берілу сипаты, ерлік пен жігер. Шығарманың тәрбиелік мәні. Әңгімеде көзге ашаң, әлсіз көрінген Ривераға қуат, күш берген өзі сияқты қара нәсілдер намысы, ана үміті екендігі. Ривераның атаққа, ақшаға сатылмаған биік тұлғасы. Ривера мен Денни портреті. Рингтегі айқас суреті.

Пәнаралық байланыс: Қазақстан спорты.

-Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізе алады.

1,2,3,4,5,6,7
15 1 Сыныптан тыс оқу Сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқи біледі; 1,2,3,4,5,6,7
16 1 Қорытынды сабақ 1,2,3,4,5,6,7
БАРЛЫҒЫ 68

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 6-сынып оқушыларының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

 

  1. Пәндік нәтижелер бойынша 6-сыныптың соңында оқушылар:
  • әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре білуі;
  • балалар әдебиеті үлгілерін мұғалім басшылығымен және өз бетімен ізденіп оқи білуі;
  • оқыған туындының тектік, жанрлық сипатын, әдебиет және фольклор туралы жалпы ұғымдарды анықтай білуі;
  • өлең сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын ажырата білуі;
  • мәнерлеп оқудың барлық элементтерін;
  • ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын көркемдік шындық тұрғысынан суреттей білуі;
  • әдебиеттің басқа өнер түрлерімен (бейнелеу, сәулет, саз, мүсін, театр, кино, т.б.) байланысын;
  • бағдарламаға сәйкес 9-10 өлең мен (бұған поэмалардан үзінділер де кіреді), 5-6 прозалық туындыдан үзінділерді жатқа айта алуы;
  • сыныптан тыс және қосымша оқуға ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқи білуі;
  • берілген мәтіндерді баяндалу тәсіліне қарай жүйелеп, толықтырулар енгізе білуі/меңгеруі тиіс.