Тірек-қимыл жүйесі (қаңқа бөлімдері) бойынша қайталау

59

Сабақтың тақырыбы: «Тірек-қимыл жүйесі (қаңқа бөлімдері) бойынша қайталау»

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдіс – тәсілі: СТО (Блум).

Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, интерактивті тақта, таратпа қағаздар, стикер, постер.

Сабақ барысы:

Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу, түгендеу, сабаққа даярлау
  • Сергіту сәті (менің ұстанымым)
  • Топқа бөлу (стикер: «Денсаулық», «Жігер», «Сенім», «Сезім»)

«Тірек-қимыл жүйесі бойынша қайталау» тақырыбын талдау мақсатында

Блум таксономиясын қолдану

Кезең Сабақ бөлімдерінің мақсаты Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Жұмыстың түрі

 

Нәтижесі Бағалау формасы
Білу Тірек-қимыл жүйесінің маңыздылы-ғы бойынша мағлұмат беру Топқа бөліп, сұрақтар қою арқылы оқушыға ой салу Берілген тапсырма бойынша мәселені шешуге әрекет жасау, қорғау Топтық жұмыс Ынтасы оянады, ойын білгенін айтуға үйренеді Топтық және жеке бағалау
Түсіну Таратпа тапсырмасы бойынша ойландыру Таратпа  қағазын тарату Берілген тапсырма бойынша зерделеу, талқылау Жеке жұмыс

 

Оқушы-ның ой ұшқыр-лығын көру Жеке бағалау
Қолдану Қаңқа бөлімдерін түсіндіру, құрылысы анықтау арқылы ой-өрісін дамыту. Байқампаз-дылыққа тәрбиелеу Проблема шешуге жетекші тапсырма арқылы жетелеу Құндылы-ғын, бөлімдерін атап шығу Топтық және жеке жұмыс

 

Өз-өзіне сенімділігін көру

 

Топтық және жеке жұмыс

 

 

Талдау Негізгі ойды анықтау, өзінің мақсатына жету бағытында-ғы жағдайлар-ды көрсету Проблема шешуге жетекші тапсырма арқылы жетелеу Пікірін айтады, талқылай-ды Жеке  жұмыс

 

 

Проблеманы өз дәрежесінде шешеді, өзгені тыңдау білу дағдысы қалыпта-сады Топтық және жеке бағалау
Жинақтау Қорытынды жасауға машықтан-дыру Оқушы-лардың ойын жинақтап түйін тию әрекетін жасайды Өз мүмкіндік-терін көрсетуге тырысады Жеке және топтық

жұмыс

 

Өз ойын еркін айтуға үйренеді, жүйелей-ді Топтық және жеке бағалау
Рөлдік ойынмен байланыс-тыру арқылы көрсету Рөлдік ойынды ұйымдас-тыру Рөлге еніп көрсету Топтық жұмыс

 

 

Көшбас-шылығын талант-тылығын байқау, өз-өзіне сенімділігін көру

 

Топтық бағалау

 

Ситуация беру арқылы оқушыларды пікір алмасуға, талдауға итермелейді Ситуация-лық жағдай туғызады, нұсқау береді Ұсыныл-ған ситуация жан-жақты қарас-тырып талдау Топтық жұмыс

 

 

Топтық жұмыста пікір алмасуға

Жаттыға-ды

Топтық бағалау

 

Бағалау Тақырыптың өмірде маңыздылы-ғын, құндылығын айқындау Оқушылардың іс-әрекет-терін қадағалау Құндылы-ғын айқындай-ды Топтық жұмыс

 

Әр топ өз жұмысы-ның нәтиже-сін көре біледі

 

Топтық және жеке бағалау

Тапсырмалары:

І. Білу:

Мақсаты: оқушылардың өз менің, өзінің жеке тұлғасының мәнін, қадірін түсіне білуге баулу. Мен ұстанымын қалыптастыру

Жігер деген – МЕН!

Сенім деген – МЕН!

Күш деген- МЕН!

Сезім деген- МЕН!

Жастық шақ деген- МЕН!

Махаббат деген- МЕН!

Денсаулық деген- МЕН!

Ақыл деген- МЕН!

Дарын деген- МЕН!

Бар ғажайып деген- МЕН!

Бар байлық деген- МЕН!

Бәрі маған байланысты,

Бәрі менің қолымда!

Әр топқа «Тірек-қимыл жүйесінің маңызы» тапсырма бойынша постер арқылы қорғау беріледі.

IІ. Түсіну: Жеке жұмыс: семантикалық карта

(«+»  , «-» белгісін қою арқылы)

(әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпай)

Сүйектер Бассүйек Қол қаңқасы Аяқ қаңқасы
Бұғана +
Шыбық (садақ) сүйек +
Шүйде сүйегі +
Ортан жілік +
Шынтақ сүйегі +
Ми сауыты +
Жауырын +
Асықты жілік +
Тоқпан жілік +
Толарсақ сүйектері +
Білезік сүйектері +
Жақ сүйектері +
Башпай сүйектері +
Саусақ сүйектері +

 

IІI. Қолдану: Қаңқа бөлімдерін атап көрсет (слайд)

  1. Талдау.

Жеке  жұмыс: сәйкестендіру тесті

 

 

Топтық жұмыс: сызықтық тест

  1. Жинақтау:

1 топ

«Рөлдік ойын» Тақырыбы:Сіңірлер созылғанда, буын шыққанда және сүйек сынғанда көрсетілетін алғашқы жәрдем.

Рөлдегілер: Дәрігер, мұғалім, оқушы, ата-ана

2 топ

Ситуациялық сұраққа жауап беру.

-Бір оқушы сүйек күрделі тірі мүше деп дәлелдеді, ал екінші  біреуі мұны теріске шығарды.Олардың қайсысы дұрыс және неліктен ?

-Оқушының орынан тұрғызып қойса,ол ұзақ уақыт қозғалыссыз тұра алмайды. Салмағын екі аяғына  кезек салып қисаяды. Неліктен, оны қалай түсіндіруге болады?

3 топ

Сұрақтар

  1. Омыртқаның қисаюын болдырмаудың қандай жолдары бар?
  2. Буын шыққанда қандай көмек көрсетіледі?
  3. Жалпақтабандылықтың алдын алудың қандай жолы бар?

4 топ

Сұрақтар

  1. «Белсенді демалыс» дегенді қалай түсінесің?
  2. Сүйектің мықтылығы мен жеңілдігі неліктен? (неге байланысты)
  3. Тұрақты жаттығу мен дене шынықтырудың бұлшық ет пен қаңқаны дамытуға пайдасы қандай?

Үйге: қаңқа ауруларына  байланысты реферат жазу

 

  1. Бағалау: бағалау критерийлері бойынша (бағалаушы тағайындалып, бағалай жұмысын жүргізеді)

Жеке бағалау

 

Оқушы аты-жөні 1-тапсырма

Тақырыпша бойынша қорғау

2-тапсырма

Семантикалық карта

3-тапсырма

Қаңқа бөлімдерін атау

4-тапсырма

Сәйкестендіру тесті

5-тапсырма

Сызықтық тест

6-тапсырма

Топтық  сұрақтар

Ұпай саны

 

1

 

                 «5»                 «4»                «3»                «2»
    32- 40  балл        2131   балл       10- 20 балл       0-9 балл

 

Топтық бағалау

Топ аты Өзара жұмыс істей алуы Тапсырмалардың орындалуы Топтың бірлігі Ұпай саны
1 Денсаулық
2 Жігер
3 Сенім
4 Сезім

1 мен 5 балл аралығында

Кері байланыс:

Не ұнады? Жұмыс барысында қандай қиындықтар кездесті?