А.Байтұрсынов «Ақын ініме» өлеңі

146

Түркістан қаласы, «Шорнақ» жалпы орта мектебі қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі

Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы

 

Сабақтың тақырыбы:

А.Байтұрсынов «Ақын ініме» өлеңі

Сабақтың мақсаты:Адам бойындағы қасиеттерді білу арқылы ,сыни ойлауға үйрету.Өлеңнің мазмұнын ашу және идеясын табу.Өлеңге лирикалық талдау жасау.

Сабақтың нәтижесі:Өлеңнің мәнін ашу нәтижесінде сыни ойлауға үйренеді, әдеби-теориялық білімдері тереңдейді, топпен жұмыс істеу арқылы бір-бірін сыйлауды үйренеді.

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Қолданылатынәдіс-тәсілдер (стратегиялар) уақыты (мин)
1 Ұйымдастыру бөлімі

 

Оқушыларды топқа бөлу,үй тапсырмасын «Сурет сыры» сұрау Салып келген суреттерін басқа топқа беріп,өз ойларын айтады. Талдау,

СТО

3 мин
2 І. Қызығушылықты ояту

 

Аквариум әдісін қолдану арқылы қызығушылықты ояту.Ақын қандай болу керек? сұрағын кою Оқушылар шеңбер болып тұрады,сұраққа жауап береді. Топқа «Миға шабуыл», ізденушілік

диалог

5 мин
 

 

 

 

 

 

 

 

3.

ІІ. Мағынаны ажырату

 

«Назар аудар» электронды оқулықтан Ахмет туралы мәлімет тыңдату Ахметтің өмірі мен шығармалары туралы тыңдайды.  

 

 

 

 

Джиксо әдісі,

лирикалық талдау,

сұрақ-жауап,

диалог СТО,

түсіндіру,

зерттеушілік әңгіме

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Венн диаграммасы

 

24 мин

«Поэзия минуты»  кезеңі арқылы өлеңді оқыту.Джиксо әдісін пайдалану

 

Оқушылар «Ақын ініме» және «Бір адамға»  өлеңін оқиды.Бір-біріне түсіндіреді.

 

«Біз біргеміз» кезеңі арқылы төрт топқа тапсырма беріледі.

1-топ Өлеңге лирикалық талдау жасау

2-топ Ақын жақтаған жақсы қасиеттер

 

 

3-топ Өлеңді С.Торайғыров

тың «Бір адамға» өлеңімен салыстыр

4-топ Өлеңнен ирониялық сарында жазылған жолдарын табу

 

Балалар бірлесе отырып, тапсырманы шешеді.

 

Әдебиет теориясын еске түсіреді.

 

Кітаппен жұмыс жасайды.Жақсы қасиеттерді тауып,дәптерге жазады.

Венн диаграммасын пайдаланып ұқсастық пен айырманы табады.

 

Дәптермен жұмыс жасайды.Өлең жолдарын жазады.

Сергіту сәті

 

«Мен ойлаймын»

кезеңі

«Ақын жүрегі» тақырыбында постер қорғауды тапсыру

 

 

Сабақ басталғанда айтқан ойларын толықтырып,флип

чартқа түсіреді,постер қорғайды

 

4

lll. Ой толғау

 

«Аквариум » әдісі бойынша бүгінгі сабақтан сұрақ қояды. Оқушылар бір-бірінің сұрағына жауап береді.  

Сұрақ-жауап,

диалог

 

8 мин
5. Қорытын

ды бөлім

Үй тапсырмасы  «Ақын ініме» Өлеңін жаттау.

 

Түсіндіру

Инсерт әдісі

5 мин
Бағалау

 

Топ басшыларының бағалауы,өзін-өзі бағалау,топтар

дың бір-бірін бағалауы

«Инсерт» әдісі бойынша қортынды жасау Білемін, білдім

білігім келеді