А.Құнанбаев «Көңіл құсықұйқылжыршартарапқа»өлеңі.

65

Түркістан қаласы, «Шорнақ» жалпы орта мектебі қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі

Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтыңтақырыбы:А.Құнанбаев «Көңілқұсықұйқылжыршартарапқа»өлеңі.

Сабақтыңмақсаты:Мәнерлепоқуарқылы,өлеңніңмағынасынашужәнелирикалықталдаужасау

Сабақтыңнәтижесі:Өлеңніңмәнінтүсінеді.Мәнерлепоқуарқылылирикалықталдаужасалады.Оқушылардыңойлаужәнешығармашылыққабілеттеріартады.

 

Сабақ кезеңдері

 

Мұғалімнің әрекеті

 

Оқушының әрекеті

Қолданатын әдіс- тәсілдер, стратегиялар  

уақыты

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

1.«Зымыран сұрақтары»

Қолайлы психологиялық жағдай қалыптастыру , геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

«Зымыран сұрақтарын» қою арқылы үй тапсырмасын сұрау

Оқушылар бір-біріне тілек тілейді, геометриялық фигураларды құрастыру арқылы топқа бөлінеді.

«Зымыран сұрақтарына» жауап береді. 1.Абайдың туған жері?

2.Абай қандай отбасында дүниеге келген?

3.Қайда білім алды?

5.Абай қандай ақын?

6.Абайдың аңшылық кәсіпке байланысты жазған өлеңі?

7.Абайдың әндері?

Сұрақ-жауап

диалог

3 мин
 

2

Қызығушылықтыояту

 

2.«Ән тыңдайық» Жаңа тақырыпқа байланысты ән тыңдату, «Желсіз түнде жарық ай» Абай әні.

1.Әнен қандай әсер алдыңдар?

2.Ән өнері дегенді қалай түсінесіңдер?

Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» әнін тыңдайды.

Сұрақтарға жауап береді,жаңа тақырыпты  геометриялық фигураларды құрастыру нәтижесінде оқушылар өздері  ашады.

 

«Миға шабуыл»,

Сұрақ-жауап

диалог

 

5 мин

 

 

 

 

3

Мағынаны ажырату

 

3. «Поэзия минуты» Оқушыларды мәнерлеп оқуға үйрету. Оқушылар өлеңді оқиды.  

 

 

 

 

 

25мин

4. «Кел, айтайын» Джиксо әдісімен өлеңді 4 топқа бөліп беру Әр топ өлеңді өзара талқылайды.Келесі топқа бір мүшесі түсіндіреді. Әңгімелесу

Джиксо әдісі

5. «Теорияны білесің бе?» Өлеңге лирикалық талдау жасауды тапсырамын. Лирикалық талдау жасайды.Бір-бірінің қателерін өзара талдайды.

Дәптермен жұмыс жасайды

талдау
6. «Мен қылқалам шеберімін» «Ән өнері» тақырыбында постер жасауды тапсыру. Ән тыңдауда алған әсерлері мен жаңа сабақтан алған білімдерін жинақтап флипчартқа түсіреді. Талдау,

Сыни ойлау

 

4

Ой толғау 7. «Мен жазушымын» «Әнді сүйсең, менше сүй» эссе жазуды тапсыру

.

«Әнді сүйсең, менше сүй» ән өнері туралы алған білімдерін жинақтап әссе жазады.Бір-бірінің шығармасын тексеру арқылы жұптық бағалау жасайды Жинақтау

Жұптық бағалау

 

 

8 мин

 

5

Қорытынды Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы.

Рефлексия-оқушылардың осы сабақта не алғанын анықтау.

Көңіл-күй тақтасына

Білемін

Білдім

Білгім келеді жабыстырады.

Рефлексия

Талдау

Жинақтау

бағалау

 

3 мин

 

 

 

 

 

Өзін – өзі бағалау

  Бағалау өлшемдері  
1 Үй тапсырмасын орындадым  
2 Топтық жұмыста ой қостым  
3 Мен басқаларға көмектестім  
4 Топтық жұмыста белсенді болдым  
5 Оқулықпен жұмыс жасадым  
6 Топтық жұмыста жауап бердім  

Жоғары балл  5

Орта балл    4

Төменгі балл 3

25-30- «5»

24-20-«4»

19-15-«3»