Абайдың жиырма тоғызыншы қара сөзі

85

Түркістан қаласы, «Шорнақ» жалпы орта мектебі қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі

Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы

 

Сабақтың тақырыбы:

Абайдың жиырма тоғызыншы қара сөзі

Сабақтыңмақсаты: Мақал – мәтелдердіңмәнінашуарқылысыниойлаудағдыларындамытужәнеқарасөздіңерекшелігінтүсіндіру.

Сабақтыңнәтижесі:МақалғатиістіАбайдың сыны мен өзпікірінсалыстырады.Өзпікіріндәлелдеугеүйренеді. Топпенжұмыстабір-бірімен ой бөліседі

 

 

 

 

 

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Қолданылатынәдіс-тәсілдер (стратегиялар)  

 

уақыты

1. Ұйымдас

тыру бөлімі

 

Оқушыларды топқа бөлу. «Ыстық стол» ойыны арқылы үй тапсырмасын пысықтау Әр топ бір сұрақтан дайындайды.Абай лирикасына байланысты сұрақтар қойылады Сұрақ-жауап 3 мин
2. І.Қызығушы

лықты ояту

 

Қарасөз дегенді кім қалай түсінеді?

Абайдың қанша қарасөзі бар?

Ақын қарасөзді не үшін жазды деп ойлайсыңдар?

Оқушылар бұрын алған білімдерін еске түсіре отырып,жаңа тақырыпқа қызығушылық танытады.Өз пікірлерін айтады. Топқа «Миға шабуыл»ізденушілік

диалог

5 мин
 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Мағынаныажырату

«Мен түсіндім»

Джиксоәдісіарқылықарасөздітопқабөліп беру.

Бөліпалғанмәтіндібір-бірінетүсіндіреді. Джиксоәдісі

 

 

түсіндіру, әңгімелесусалыстыру

 

 

 

 

талдау.

 

 

 

 

 

Венн диаграммасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

мин

«Меніңпікірім» кезеңіарқылыоқушыларғасалыстыружұмысын беру. Оқушыларөзпікірі мен Абайдыңсынынсалыстыраотырып , сыниойлайды.
«Сен екеуміз»жұптықжұмыскезеңіндемақал-мәтелдіңмағынасынашудытапсыру. Әр жұп бір мақалдың мағынасын ашып,ойларын айтады.

 

Сегіту сәті

 

Оқушылар бой жазады.

 

«Ерекшелік неде» Абайдың бесінші қарасөзімен салыстыру Дәптермен жұмыс жасайды.Екі қарасөзді салыстырады.
 

 

4

 

lll. Ой толғау

 

«Автор орындығы» арқылы оқушының пікірін білу Оқушылар өздерін Абайдың орнына қойып , өз ойларын айтады. Салыстыру,

жинақтау

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

Қорытынды бөлім

Үй тапсырмасы

«Ата-анадан тәтті жоқ» тақырыбынды әссе жазып келу

 

Оқушылар ата-ана туралы ойларын еркін жазады.Шығармашылықпен жұмыс жасайды  

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

5 мин
«Пошта парағы» арқылы қорытынды жасату. не нәрсе оңай болды?

Не нәрсе қиын болды?

Не білгіңіз келеді?

 

Смайликтер арқылы бағалау.Бағалау критерилерін қою. Өзін –өзі бағалау,

топ басшысының бағалауы