Киімнің шығу тарихы.сән,стиль түрлері.

322

Сабақтың тақырыбы: Киімнің шығу тарихы.сән,стиль түрлері.

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі:  оқушылар киімнің шығу тарихын,сән ұғымдарын,

стиль түрлерінің мағанасын түсінеді;

Дамыушылығы: оқушылар киімнің ,сәннің,стильдің даму сатысы

мен қоғамдағы атқаратын рөлі  туралы ойларын ,

эстетикалық талғамдарын дамытады ;

Тәрбиелілігі: оқушылар  киім тарихын,сән,стиль ұғымдарын

біліп,бүгінгі өмірмен жалғастырып,құрметтеуге

тәрбиеленеді.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың  әдісі: сын тұрғысынан ойлау  негізінде құрылған

Пәнаралық байланыс: тарих,бейнелеу өнері,сызу,қазақ тілі

Сабақтың көрнекілігі: дайын бұйымдар,суреттер(слайд),сән журналдары

 

Сабақ кезеңдері

Стратегиялар

Мұғалімнің  іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық

Тренинг

 

 

Бағалау парағы

 

 

 

 

Ой-қозғау

 

ББҮ -кестесі

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтастыру

 

 

 

 

 

 

 

Мағананы ажырату

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой-толғаныс

Сабақтың келесі кезеңі

кубизм стратегиясы

1. Салыстру

2. Сипаттау

3. Ұсыныс

4.Талдау

5.Даттау және жақтау

(жарнама)

6.Қолдану

 

 

 

 

Бекіту

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

Амандасады

Оқушыларды бір-біріне

комплимент  айтуға

бағыттау

 

Бағалау парағын тарату

 

 

 

 

Кестені толтыруға

бағыттау

Киім-кешек,сән,талғам,

костюм,сұлба,стиль

дегенді қалай түсінесіңдер?

Оқушылар ойларын

толықтыру (слайд  арқылы көрсету )

 

 

Стилге байланысты 4-топқа топтастыру

 

 

 

 

 

 

Үйге берілген тапсырма бойынша  әр топтың

жұмысын көру,толықтыру

 

 

 

 

Киімге байланысты терминдерді

(слайдтар арқылы көрсету)

 

 

 

 

Әр топ киім стилдері бойынша  өз үлгілерін

қорғауға бағыттау

(матамен жұмыс-аппликация)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ББҮ- «Үйрендім»кестесін

толтыруға  бағыт беру

 

Бағалау парағын тексеру

Үйге тапсырма

«Әдемі киіне біл»-тақырыбында эссе жазу,

терминге байланысты сөзжұмбақ жасау

 

 

Сәлемдеседі

Оқушылар бір-біріне

комплимент  айтады

 

 

Топ басшысы топ

мүшелерін  қатысуына

байланысты «5» -баллдық жүйемен бағалап отырады

 

 

Әр оқушы кестені толтырып  өз ойларын жазып сыныпқа оқиды

 

 

 

 

 

 

Топтасады

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ оқушылары үйге

берілген тапсырма бойынша жұмыстарын

қорғау

(слайдтар көрсету

арқылы қорғау )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ өз үлгілерін

матаны  қолданып аппликация жасау

арқылы киім үлгісін

қорғайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр оқушы  кестені толтырып өз ойларын

жазып сыныпқа оқиды

 

Үйге тапсырма алу