3D- модельдеу

87

 

Сабақтың тақырыбы 3D- модельдеу
Мақсаты Программа интерфейсімен таныса алады; 3D ұғымы қалаптаса алады; ақпараттық сауаттылықтары арта алады
Жұмыс нәтижесі ·        Программа интерфейсімен таныса алады(барлығы);

·        3D модельдеу  ұғымы қалаптаса алады(барлығы);

·        ақпараттық сауаттылықтары арта алады(барлығы)

Сілтеме _____________
Негізгі идеясы 3D  модельдеу интерфейсімен  жұмыс істей алуы
Қолданылған әдістері мен тәсілдері Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО

Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;

АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау.

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Ресурстар  компьютер, проектор, түрлі түсті қалам, постер.
Сабақтың өтілетін уақыты 45 минут
Сабақ жоспары 1.     Ұйымдастыру:  мақсат қою

2.     Сабақ барысы:  Блум таксаномиясы бойынша

3.     Рефлексия

4.     Үйге тапсырма

Үйге тапсырма   Blender-дегі материалдар, дәл өлшемдер бойынша обьектілер құру . конспект

 

 

 

Ойлау

ды

Блум

Бойын

ша жіктеу

Мақсат Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже Бағалау
Критерий

Лер

дескриптор Ұпай Жиынтық баға
Білу Үй тапсырмасы «Blender-дегі материалдар, дәл өлшемдер бойынша обьектілер құру»

тақырыбы бойынша

білімін анықтау. Қызығушылы-

ғын ояту.

Суреттерді анықтау

Суреттер:  дөңгелек, төрбұрышты, үшбұрышты

Суреттерді анықтау арқылы қызығушы

лығы

оянады, білімін көрсетеді.

Білім көлемін зерделеу

 

Сурет  толық анықталған 3
Сурет толық анықталмаған 2
Сурет толық анықталмаған 1
Түсіну Лекциядан мәтінді игерту Лекциядан оқығандарын түсіну Тақырыптың басты идеясын табу Тақырыптың басты идеясын табу Тапсырманы толық орындады 3
Қателіктері болды 2
Мүлдем орындай алмады 1
Қолда

ну

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. Берліген тапсырмалар бойынша компьютерде  орындау

Сергіту  Бейнежазба бойынша

Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады.

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты

Ру

Қалыптасқан 3
Толық емес 2
Қиын 1
Талдау Шешім шығару,  обьектілердің жасалу жұмыстары бойынша пікірлері айту, ерекшеліктеріне мән беру

.

Слайд. Обьектілердің жасалу ерекшеліктері Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі. Пікірталас

қа түсу

диалог құрып,қорытынды жасай

ды

3
тек диалог құрайды 2
жұмысқа қатыспайды 1
Жинақ

тау

Жұмысты нақтылау Жұмысты салыстыра отырып нақтылайды. Қажеттілігін салыстыра нақтылайды Жағдаяттан шыға білу құзыреті Толық шықты 3
Қиналды 2
Шыға алмады 1
Бағалау Дүниетанымын кеңейту. Еркін жұмыс: жасалған жұмыс бойынша пікірлері Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. Логикалық ойы Креативті 3
Ойы жүйелі, тың ойы емес 2
Жалпыға ортақ ой 1