Бисерден көбелек тоқу

Технология пәні

6-сынып. 2 сағат

 

Мерзімі 10.12.2011 ж2011-2012 оқу жылы
Сабақтың атауыБисерден көбелек тоқу
Сілтеме Алматыкітап. /Технология/ 268 бет
Жалпы мақсатыОқушыларға бисерден бұйым жасау әдістері туралы түсінік беру, үйрету. Бисермен бұйым жасау арқылы қол икемділігін дамытуға кәсіпкерлік бейімділігін қалыптастыру, іскерлік өнерге баулу. Өз бетінше жұмыс істеуге, ынта –ықыласын, шығармашылық қиялын дамыту.
Оқыту нәтижесіБунақденелілермен танысады, бисерлердің түсін таңдай отырып, көбелек тоқуды үйренеді.
Негізгі идеяларыЖұппен жұмыс жасату арқылы оқушыларды ұйымшылдықпен жұмыс атқаруға шақыру. Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу.
Тапсырмалар Мұғалім тарапынан берілетін тапсырмаларОқушыдан күтілетін         іс-әрекет, нәтижеКөрнекілік, слайд, видео
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау критерийлары

 

Оқушыларды ұйымдастыру. Сабақтың мақсатымен таныстырамын.

Көбелектерді екіге бөліп, араластырып оқушыларға таратамын. Олар көбелектің екі жартысын біріктіріп, бір-бірімен жұптасады.

 

Тақтада бағалау критерийлері:

1.      Теорияны меңгеруі

2.      Бунақденелілер туралы жаңа мәліметтер

3.      Практикалық жұмыс

4.      Жұптың жұмысына ортақ баға

Алған көбелектің жарты суреті бойынша сәйкестендіріп екінші жартысын таба отырып серіктес болады.

 

 

 

 

Бағалау критерийлерімен танысады.

2,3-слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қызығушылығын оятуҚызығушылығын ояту мақсатында Әйгерім Қалаубаеваның «Көбелек» әніне түсірілген бейнебаянын көрсетемін.  Ән не туралы?Әйгерім Қалаубаеваның «Көбелек» әніне түсірілген бейнебаянмен танысады. Бейнебаянды көргеннен кейін әннің көбелек жайында екенін анықтайды және сабаққа әкелген бисерлерден көбелек жасайтындықтарын ұққандарын айтады.3-слайд
1-тапсырмаБунақденелілер туралы бейне фильм көрсетемін. Көбелектің жаңа түрлерімен таныстырамынБейне фильмді тамашалайды, көбелек туралы жаңа мәліметтермен танысады, жұппен не ұққандары жайлы айтады. Көбелектің жаңа түрлерімен танысады.5,6-слайд
2-тапсырмаТехнологиялық картаға сүйеніп көбелектің суретін салуды тапсырамын, Симметрия дегеніміз не? деген сұрақ қоямын.Технологиялық картаға сүйеніп көбелектің суретін салады, сұраққа қаншалықты білетіндіктеріне қарай жауап береді.7-слайд
3-тапсырмаБисер туралы жаңа мәлімет беремін.Бисер туралы жаңа мәліметті оқып, жұппен талдап, бір-бірлеріне сұрақ қою арқылы не ұққандарын айтады.8,9-слайд
4-тапсырма«Галереяға саяхат»Бисерден жасалған бұйымдардың суреттерімен, жоғарғы сынып оқушыларының бисерден жасаған бұйымдарымен танысады.10,11,12-слайд
5-тапсырмаБұйым жасауға қажетті бисердің түстерін таңдатқызу.Жұппен ақылдасып, ортақ бір шешімге келіп, түстер үйлесімдігін жасап, бисердің түстерін таңдайды.
6-тапсырмаҚауіпсіздік ережелерін сұрау.Қауіпсіздік ережесін еске түсіру арқылы жауап береді.

 

13-слайд

 

7-тапсырмаПрактикалық жұмыс

Технологиялық карта таратылады.

Көбелекті тоқуға арналған көбелек тоқудың жолдары, кезегі көрсетілген презентацияны ұсыну.

Жай әуенді музыка қосып қоямын.

Практикалық жұмыстың алдында бұйым жасауға қажетті құрал-жабдықтарын дайындайды.16-22-слайд
 Сергіту сәтіСлайд бойынша сергіту сәтін жасайды.23-слайд
Бекіту«3 қадамды сұхбат», оқушылардың практикалық жұмыстарын тексеремін. Жіберілген қателіктер бойынша ескерту жасаймын.Тақырып бойынша бір-біріне сұрақтар қояды. Қаншалықты дайын болған жұмыстарын көрсетеді.24-слайд
ҚорытындыЖаңа сабақ бойынша Не үйрендік? деген сұрақ қоямынСабақ бойынша не үйренгендері туралы жұппен ақылдасып жауап береді.25-слайд
Оқушыларды бағалау Сабақ соңында бағалау критерийлері бойынша бағалау..
Үйге тапсырма беруКөбелекті аяқтап тоқып келу. , Технологиялық картаны,  жасалу жолы көрсетілген слайдтарды  салып алуды ұсынамын.Күнделікке үй тапсырмасын жазып алады, технологиялық картаны, жасалу жолы көрсетілген слайдтарды  алады.26-слайд