Позициялық санау жүйелеріндегі арифметикалық амалдар.

28
Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Күтілетін нәтиже
Позициялық санау жүйелеріндегі арифметикалық амалдар. Екілік сандармен орындалатын арифметикалық амалдары қосу, азайту, көбейту,                                                           бөлу амалдары туралы білімдерін қалыптастыру. Позициялы және позициялы емес санау жүйелері турлы түсініктерін қалыптастыру. Екілік, сегіздік, ондық, оналтылық сандарды ондық сандарға ауыстыра алады.
Ұйымдастыру кезеңі
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1. Сергіту сәті «Маған ұқсайды…»

 

Мұғалім оқушыларға ойын түрінде сергіту сәтін қолданады Сыныпта өздеріне ұқсас оқушыларды тауып, жасалған шеңберде бір-біріне жақсы тілектер айту

 

 

«Маған ұқсайды…»

 

Оқушы мен оқушы

 

 

 

5 минут

 

 

Интерактивті тақта (флипчарт)

 

 

Негізгі кезең
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1.

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс.

«Тыңдайтын үшбұрыштар»

(Жаңа сабақ материалы)

 

Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында 3 адамнан топқа бөледі. оқулықтан оқуға тапсырма береді

 

Оқушылар жаңа тақырыпты меңгеріп «Тыңдайтын үшбұрыштар» әдісі бойынша жаңа тақырыпты меңгереді.  

«Тыңдайтын үшбұрыштар»

 

 

 

 

Оқушы мен оқушы

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

Оқулық,  интерактивті тақта.
Қорытынды
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
2.

 

 

 

 

3.

Есептер шығару.

 

 

 

 

Деңгейлік тапсырмала

 

Ашық журнал арқылы бағалау

 

Үйге тапсырма беру

Мұғалім сабаққа қатысты сұрақтар мен тапсырмалар береді және әр топқа плакаттармен маркерлер береді.

Мұғалім оқушыларға деңгейлік тапсырмалар таратып береді.

Мұғалім орындаған тапсырмаларды аралап қарап шығып тақтада,ы ашық журналға қойып шығады.

Үйге тапсырма береді.

Берілген тапсырманы  топтасып плакатқа орындайды. Есептер шығарады.

 

Оқушылар деңгейлік тапсырмалар орындайды

Топтас -бөліс

 

 

 

 

 

 

 

 

Ашық журнал

Оқушы мен оқушы

 

 

Оқушы мен мұғалім.

10 минут

 

 

 

18 минут

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

Компьютер, интерактивті тақта.