Сандарды позициялық санау жүйесіне ауыстыру.

21
Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Күтілетін нәтиже
Сандарды позициялық санау жүйесіне ауыстыру. Екілік, сегіздік, ондық, оналтылық сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. Позициялық санау жүйесіне ауыстыра алады.
Ұйымдастыру кезеңі
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1. «БББ» әдісі

 

 

 

 

Мұғалім оқушыларға интерактивті тақтада «БББ» әдісі бойынша жұмыс жасауға тапсырма береді.

 

 

Оқушылар интерактивті тақтаға жаңа тақырып бастар алдында оқушылар үш бағаннан тұратын сурет салады —

Олар нені біледі;

Олар нені білгісі келеді;

Олар нені білді.

Миға шабуыл өткізгеннен кейін оқушылар алғашқы екі бағанды толтырады және бөлімді оқып біте бастағанда үшіншіге қайта оралады(немесе бөлімді оқу барысында толтыруы мүмкін).

Ұсыным: «Қалайша оқып-үйренетін боламын?» деген қосымша баған қосуға болады.

 

«БББ» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы мен мұғалім 6 минут

 

 

Интерактивті тақта (флипчарт)
Негізгі кезең
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Топтық жұмыс.

(Жаңа сабақ материалы)

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

«Мен бүгін кіммін?»

 

Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында топқа оқулықтан оқуға тапсырма береді

Мұғалім әрбір топқа жұмыс парағын береді. Онда сұрақ/тапсырмалар жазады.

 

 

 

 

Оқушылар жаңа тақырыпты меңгеріп бойынша талқылайды.

Оқушылар сұрақтарды оқып 2 минут ішінде параққа фактілер қосады. Уақыт біткен соң сағат тілімен келесі топқа береді. Барлық топ фактілерді қосып біткен соң тапсырма аяқталады

Оқушылар өз көңіл-күйлерін табиғат құбылыстарымен салыстырады (күн, бұлт, жаңбыр, кемпірқосақ т.б)

 

 

 

 

 

Стикерлер тобы

АӘБ

 

«Мен бүгін кіммін?»

 

 

 

 

 

 

Оқушы мен оқушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

Оқулық интернет жүйесі, электронды оқулық, интерактивті тақта.
Қорытынды
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
2.

 

 

 

 

3.

Есептер шығару.

 

 

 

 

Сыныптастарды бағалау

 

 

 

Үйге тапсырма беру

Мұғалім сабаққа қатысты сұрақтар мен тапсырмалар береді және әр топқа плакаттармен маркерлер береді.

Мұғалім оқушылардан сыныптастарын бағалауды сұранады.

Сабақты қорытын.

 

Үйге тапсырма береді.

Берілген тапсырманы  топтасып плакатқа орындайды. Ойларын сыныппен бөліседі.

 

Оқушылар бағалау критерийлеріне сәйкес бір біріне жұмысы үшін баға қояды.

 

Топтас -бөліс

 

 

 

 

Сыныптас-

тарды бағалау

 

Оқушы мен оқушы

 

 

Оқушы мен мұғалім.

15 минут

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

Компьютер, интерактивті тақта.