Ақпаратты кодтау

Пәні :информатика        Күні:13.12.2013ж          Сынып: 3                       
Сабақ тақырыбыАқпаратты кодтау
Мақсаты

 

1.Оқушыларға  ақпаратты кодтау  тақырыбын  түсіндіру.

2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру.

3.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

Негізгі идея

 

Тапқырлыққа, шапшаңдыққатерең ойлауға, ғылымға, білімге деген   қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже Ақпаратты кодтау   тақырыбын түсінеді.
Оқыту формасыПрактикалық жұмыс, АКТ.
Ресурс

 

слайдтар,   графопроектор.

 

Бағалау түріЖұптық, топтық бағалау
Сілтеме: 3 класқа арналған ақпараттық мәдениет негіздері оқулығы
 

М Ұ Ғ А Л І М     Ж А З Б А С Ы

Мұғалім әрекетіУақыт (мин)Оқушы  әрекеті
Ұйымдастыру

(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу): Оқушылармен амандасу, түгендеу. 

Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады.

Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған  жұмыстарын,  тексереді, қадағалайды,  бір-бірін бағалайды.

5 минМұғаліммен амандасады.

Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады.

Топқа   бөлінеді, оқушылар   қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді.

Кіріспе:

(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т.б.):

Тұлға аралық байланысты орнату

Сыныптың білім деңгейін анықтау

Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау

Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау

Тұсаукесер:

Қызығушылық  пен назарға  қол жеткізу барысында  оқушыларды  топқа бөлу.

Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан  сұрау, сол арқылы

оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін  анықтау.

Негізгі бөлім:  (жаңа тақырып түсіндіру)

12-сабаққа арналған тапсырмалар:

  1. Кодталған сөздердi шеше отырып, мақал-мәтелдi оқып, шық.
7АӘБВГҒД
6ЕЁЖЗИЙК
5ҚЛМНҢОӨ
4ПРСТ,УҰ
3ҮФ·ХҺЦЧ
2ШЩЪЫIЬЭ
1ЮЯ
1234567

 

а) (1,7),(1,5),(4,2),(2,5)      —   АҚЫЛ

(1,7),(4,6),(3,7),(1,7),(6,6),(7,7),(4,2), (5,4)      —    АЗБАЙДЫ,

(3,7),(5,2),(2,5),(5,2), (3,5)       —     БIЛIМ

(4,4),(6,5),(4,6),(3,7),(1,7),(6,6),(7,7),(4,2),(3,3)     —    ТОЗБАЙДЫ.

 

ә) (4,2),(2,4),(4,2),(3,4)    —   ЫРЫС

(1,7),(2,5),(7,7),(4,2), (3,1)     —    АЛДЫ —

(4,2),(4,5),(4,4),(4,2),(3,5),(1,7),(1,5),(3,3)    —    ЫНТЫМАҚ.

  1. Кодтар кестесiнiң көмегiмен келесi сөздердi анықтап, жазып шық

15,27,16,1,15 – ҚҰЛАҚ

25,8,23,38 — ТЕРI

3. Тек көк және қызыл карындаштарды пайдаланып, мүмкiн болатын барлық тәсiлдермен боя.

Сергiту  сәтi

Кодтар кестесiнiң көмегiмен келесi сөздердi кодтар арқылы жаз:Атың ……………. Фамилияң ……….  Қалаң ………….  Елiң …………..

20 мин  Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға  түсіндіріледі.

               Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды,  сұрақтар қояды.

Оқушылар  үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін  көрсетеді,  өткен тараулар бойынша  5 сұраққа топ болып жауап береді:

 

Жаттығулар:  (бекіту) Менің түсінгенімше….», «Сонымен, Сіздің айтуыңызша….?», «Егер мен дұрыс түсінсем, осылай  ғой…?» т.б. Әңгімелесушінің жаңа  сөзіне   кері байланыс   орнату үшін қажет .5 минБерілген тапсырмаларды ынтамен  жылдам орындап шығады. Сұрақтарға толық, тиянақты жауап береді.
Сергіту сәті:     Барлығы бірге орындарынан тұрады, бір-бірлерін  3шапалақ соғады. Психологиялық тренингке  қатысады.5 минБарлықтары бірге жаттығу  жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі. Психологиялық тренингке  қатысады.
Қорытындылау. Топтарға    орындаған  тапсырмалары бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар  береді. (Бүгінгі сабақ тақырыбы?, Тақырып не туралы?,  Нені білдік?, қандай білім алдық?)хатшы  жинақтап қорытыныдылайды.5минОқушылар  топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қортытындылайды.

 

Бағалау.

Өзара жұппен бағалау. 

3 минӨзара бағалайды,  өздерінің жұмыстарымен салыстырады
Қосымша  тапсырма:

Ү/т  § Ақпаратты кодтау

2 мин§ Ақпаратты кодтау