Арнайы жүгіру жаттығулары

САБАҚ ЖОСПАРЫ

1ПәніДене шынықтыру
2Пән мұғаліміЕсетай Арай Уалханқызы
3Өтілетін сыныбы5  – сынып.
4Өтілетін мерзіміҚыркүйек
5Өтілетін орныМектептің спорт алаңыы.
6Сабақтың мақсаты1)               Ұйымдастыру командасы және қабылдануы, алдыңғы сыныптағы саптық жаттығулар, оңға-солға бұрылу.

2)               Арнайы жүгіру жаттығулары

3)               ЖДЖ орында ж\е қозғалыста

4)               30  метрге жүгіру (жаңа тақырып)

7Сабақтың міндетіа) теориялықТұрыс  түрлерін, мазмұнын, ережелерін, ерекшелігін меңгерту.
ә) жетілдіруӨз алдына шұғылдануға қажеттілігі мен қабілеттігін арттыру.
б) тәрбиелікЖаттығулардың   тәрбиелік және қауіпсіздік мәніне назар аудару.
8Сабақтың типіЖаңа білімді меңгегу.
9Сабақтың әдісіЖеке және жалпы жұмыс жасау, жан — жақты түсіндіру.
10Құрал-жабдықтарСекундомер, ысқыруық, итерілу тастары, сантиметрлік лента.
11Сабақ саны3 —  сабақ
Кезең

Сабақтың мазмұныУақыт, мөлшеріӘдістемелік ескерту
Д

А

Й

Ы

Н

Д

Ы

Қ

 

К

Е

З

Е

Ң

і

1Оқушыларды сапқа тұрғызу.10’Спорттық киімдеріне назар аудару.
2Сынып санын түгелдеу.Себепсіз оқушыларды анықтау.
3Рапорт қабылдау.Рапортты  дұрыс тапсыруын қадағалау
4Оңға, солға, кері бұрылу жаттығуларын орындау.Бұрылыстарды дұрыс орындауын қадағалау
5Қозғалмалы бой жазу жаттығулары:

 

 

 

 

 

1.                  Бір қалыпты жеңіл жүгіру.

2.                  Жалпы дене жаттығулары:

 

 

абвгд

а) алға қарай созылған қол алақанына екі тізені тигізе жүгіру.

б) арқаны алға бағыттап жүгіру.

в) өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру.

г) аяқты қиылыстыра жүгіру.

д) дем алу, дем шығару.

Жаттығуларды сызық біткен жерге дейін жасау керек

Жиірек жасауға тырысу керек.

Өкшемен алақанға тиіп жүгіру керек.

Н

Е

Г

І

З

Г

І

 К

Е

З

Е

Ң

1.      30 м жүгіру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30’

 

 

 

 

 

3-4 рет

Сөрелік қалыптарды қайталау:

1.      Жоғарғы сөрелік қалып.

2.      Төмегі сөрелік қалып.

 

Арнайы дайындық жаттығулары:

а) алдыға құлай жүгіру.

Б.қ. – қолды артта ұстап, дене алдыға еңкіш жүру;

 

 

ә) Тізені бірге және кезектестіріп жоғары көтеріп секіру;

б) б. қ. – төменгі , сөрелік қалып, итерілу аяғын таңдау;

в) 15-20 м қашықтықты төменгі сөрелік қалыптан жүгіріп өту.

4-5 рет төменгі сөрелік қалыптан итеріліп, жүгіру.

Ескерту: Сөреден шығудың дұрыс орындалуын қадағалау.

Аяқтың орналасуы: итерілу аяғы алдыда, сермеу аяғы артта.

Үш рет жүгірудің ең жақсы нәтижесі есептеледі.

30 м

 

а) Сөре сызығынан  төменгі сөрелік қалыпты алып 30 м   жүгіру.

Мәре сызығын бар жылдамдықты ала кесіп өту керек. Уақыт есептеледі.

қорытынды

кезең

1Тыныс жолдарын қалпына келтіру жаттығулары.5’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-15 рет

10-12 рет

20-25 рет

25-30 рет

 

 

Йога элементтерінен құрылған жаттығу кешені:

  1. Тыныс шығарып, алақанды қосып, қолды кеуде тұсында ұстау, арқаны  дүзу үстап, алға қарау.
  2. Тыныс алып, қолды жоғары көтеріп, артқа қарай шалқая созылу.
  3. Тыныс шығарып, маңдайды тізеге тигізу.
  4. Тыныс алып, оң аяққа алдыға қарай құлай отырып, екінші аяқты артқа түзу созу.
  5. Тыныс шығарып, йоганың «төменге қараған ит» элементін орындау.
  6. Тыныс алып, жерге көлденең қолмен тіреліп тұру.
  7. Тыныс шығарып, йоганың «жылан» элементін орындау.
  8. Тыныс алып, йоганың «төменге қараған ит» элементін орындау.
  9. Тыныс шығарып, оң аяққа алдыға қарай құлай отырып, екінші аяқты артқа түзу созу.
  10. Тыныс алып, маңдайды тізеге тигізу.
  11. Тыныс шығарып, қолды жоғары көтеріп, артқа қарай шалқая созылу.
  12. Тыныс алып, алақанды қосып, қолды кеуде тұсында ұстау, арқаны  дүзу үстап, алға қарау.
2Оқушыларды бір сапқа  тұрғызуТолық сапқа тұруларын қадағалау
3Сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма беру.

Жаттығуларды орындағанда жасалынған қателерді талқылау.

Үй тапсырмасы:

1.      Тізені жоғары көтеріп секіру.

2.      Ұлдар: кермеде тартылу;

3.      Қолды бүгу арқылы денені көтеріп-түсіру;

4.      Қыздар: қолды бүгу арқылы денені көтеріп-түсіру (тізеден).

4Оқушыларды бағалау.Сабақта орындалған жаттығулар нәтижесіне және оқушының белсенділігіне байланысты бағалау.
6Бір саппен спорт алаңынан немесе залдан шығару.Сапты бұзбай алаңнан шығу.